פלישת התרנגולות

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Thumbnail יש לשכתב ערך זה
ייתכנו לכך מספר סיבות: ייתכן שהמידע המצוי בדף זה מכיל שטויות חסרות טעם, או שהוא פשוט לא מצחיק, או שאולי הוא ערוך בצורה גרועה, ויכול אפילו להיות שהוא אמיתי. אבל בכל אופן, הערך הוא חסר ערך עבור איןציקלופדיה. אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות בדף זה, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. אם אתם סבורים כי אין בדף בעיה, ניתן לציין זאת בדף השיחה שלו. יש כאלו שאפילו יקראו את מה שכתבתם.

עדיף פלישת התרנגולים

פלישת התרנגלות הוא משחק מחשב שנוצר על ידי טל מוסרי בו הורגים תרנגולות באמצעות בזוקה.

[עריכה] מאיפה הגיעו התרנגולות?

התרנגולות הענקיות (שני מטר גובה שלוש אינץ' עומק) נוצרו על ידי מלך הגרבילים, גרביליוס השישה עשר שמתחבא בתוך ברני שטס לחלל עקב התפוצצות מפתיעה (נחשו למה) של אולם ההופעות של ערוץ 2. מאוחר יותר בני גורן צפה את האסון שיקרה לפני חמש שנים ולכן בנה תרנגולת לבנה כדי להגן על גרביליוס השישה עשר.

[עריכה] כדורגל ביצים

שניות ספורות לאחר המצאת המשחק הומצא משחק חדש, כדורגל ביצים בו בועטים ביצים על החתולה של השכן כדי להכין חמין חתולים או שאווארמה בצבע ירוק דשא.

[עריכה] מה זה תרנגולת?

טוב קופיפים שכמותכם, אם מה זה תרנגולת כלכך מעניין אותכם ואתם כלכך משועממים כדי להסתכל על החלק הזה בערך אז אני יגיד מזה תרנגולת, אבל בשתי מילים: צ'אק נוריס. מובן?

[עריכה] ביצים לאכילה

ביצה קשה ביצה קשה היא סוג ביצה שקשה ללעוס כי.. אםם.. היא... קשה.

ביצה רכה ביצה שמתמוססת בפה כמו ביסלי רקוב.

ביצת עין ביצה שעשויה מעיינים של ג' יפית וידועות בטעם של חומוס גרביליזצי של סנו.

ביצה מקושקשת ביצה שאמורה להיות ביצת עין אבל התפרקה בגלל הידיים הגדולות של גבר סתום שלא מבין מהחיים שלו

ביצים לא יאמן שאתם כאלה סוטים!! יא בעלי ראשים כחולים! אני לא עומד לכתוב את זה לכל המצפים. אז תפעילו את הדמיון לבד!

כלים אישיים