FANDOM

Thumbnail יש לשכתב ערך זה
ייתכנו לכך מספר סיבות: ייתכן שהמידע המצוי בדף זה מכיל שטויות חסרות טעם, או שהוא פשוט לא מצחיק, או שאולי הוא ערוך בצורה גרועה, ויכול אפילו להיות שהוא אמיתי. אבל בכל אופן, הערך הוא חסר ערך עבור איןציקלופדיה. אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות בדף זה, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. אם אתם סבורים כי אין בדף בעיה, ניתן לציין זאת בדף השיחה שלו. יש כאלו שאפילו יקראו את מה שכתבתם.
Chamin (למופלצים נוספים) העמידו ערך להפלצה או הצביעו למועמדים קיימים כאן!

Muflatz
"פלצנות זה קקה מי אמר שכסף זה לא הכול?"
~ הערסים והפרחות על פלצנות
"פלצנות זה לא שם נכון!"
~ עם החננות על פלצנות
"אני לא ספר, אני מעצב שיער!"
~ שוקי זיקרי על פלצנות

פלצנות- מהי? עריכה

פלצנות היא משפטים קיטשיים במשלים ובתוכניות חינוכיות. את הפלצנות המציא פלוצי פוצי מפלוצניה שבפלוצון הוא הפליץ באמצע מסעדה פלצנית בפלוצון וככה נולד האדם הפלצן הראשון. האיש מרוב מבוכה התיימר לקבל מבטא בריטי, אך שכח לדבר אנגלית ומה שיצא לו הוא מבטא בריטי בדיבור בעברית אשר אומץ ברבות השנים ע"י זן הפקאצות וההומואים.

250px-Easter bunny

בובה שהחננה מרעננה עיצב ברוב פלצניותו

היסטוריה עריכה

זוג צעיר בשם פיתגורס ופרבולה אשר אימצו את תורת הפלצנות שהתפשטה בעולם ותיכננו כיצד להרוס לאלפי ילדים את החיים ע"י תורת התמטיקה הכינו נוסחה ושלחו אותה אל משרד החינוך. $ Phalzanut= kitch * 2 - money + love * [hnanot- (arsim +phrehot)] $ "תודה מראש פרבולה, פיתגורס ולוטציפר השטן." מספרים כי איש בשם בני גורן רצח אותם והחביא את גופתם מאחורי הספרים שלו.

תגובות עריכה

התגובות היו הפגנות מהערסים שהתאחדו עם הפרחות. נוצרו אהבות בין שני העמים ואז נוצר עם הפקצות. אך למרות ההפגנות שפסקו עקב התעלמות החנונים שיצרו את המשפטים אך למרות הבעיות איכשהו החנונים המשיכו להתקיים וכך גם הפלצנות.

עם פרוץ מלחמת דרום ת"א נגד צפון ת"א הביאו את הקיסר לואי ויטון להשכנת שלום בין הערסים לפלצנים. לאות הזדהות, הקימה מדינת פלוצניה את כיכר המדינה והשביעה את הערסים ללבוש ראלף לורן. עד היום ניתן לראות את אותם ערסים לובשים ראלף לורן למרות שכניסתם לכיכר המדינה אינה ניתנת לאישור ללא סמל של תנין ממוזער על חולצת פולו וחניה מיוחדת לפריחות ליד הגימנסיה הרצליה אשר לא נמצאת בהרצליה אבל זה לא קשור.

Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא פלצנות. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.

מחלת הפלצנות הלא רציונליתעריכה

בשנות ה-2000 אחרי הספירה הוכח מדעית כי מי שיסתובב הרבה בכיכר המדינה ובקניון רמת אביב חשוף לקרינת יתר של פלצנות מסוג 7 המכונה FYM7. אותה תופעה מדאיגה הדאיגה הרבה הורים אשר ביתם חזרה עם מבטא בריטי ותיק של לואי ויטון לאחר שמכרה את הבית והתחתנה עם שייח ערבי ועשיר. אותו שיח אשר נישא ליהודיה בעלת תיק ויטון ומבטא אנגלי מכר את גמלו כדי לקנות בגדים לחתונה. מספרים כי כבד אווז בחתונה חלה במחלה מזרחית הניקראת "מושיק עפיה" אשר גורם לאנשים להצטנם ולקבל אף בגודל בלון מנופח. אותם אנשים מתו ודור שלם של פלצנים נכחד. אך עדיין נשארו שרידים מהם אשר פיתגורס דאג לשמר והחביא בהם את תורת המתמטיקה.