פנימיה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
כת השטן הערה: מקולל

ערך זה מקולל! נא -

בזמן קריאתו. בתודה בני גורן.

כמו כן, מומלץ לאכול שלגוני תותי פרוטי אחרי 48 שעות מתום קריאתו.
בנוסף, הרבנות הראשית קובעת כי ערך זה הינו חמץ.

"אני גאה מאד להיות מנהל באחד משלושת הפנמיות הטובות בארץ."
~ נדב גרינברג,מנהל פנימיה
"עובדה!! עובדה!! עובדה!!"
~ נדב גרינברג,מנהל פנימיה
"תכבה את הזבל הזה!"
~ נינה גלסמן, מנהלת כפר אלוני יצחק על ילד מסכן ששומע מוזיקה
"אין אלימות בבית ספרנו."
~ מנהלת כפר נוער ברגע של הכחשה
"אתה אשכנזי!"
~ תלמיד בפנימיה על אחרים
"הפנימייה שלי יותר טובה מכולם!!! האהא!"
~ יניב וייצמן,מנהל פנימיה

Thumbnail איןויקיזציה: יש לשכתב ערך זה
הסיבה לכך היא: יש בערך בדיחות פנימיות

פנימיה זה מקום בו מתרכזים כל הגורמים לתמותה בעולם המערבי. פנימיה זה מקום שהוקם ע"י אנשים משועמים שאין להם חיים, במטרה ליצור אנשים חסרי חיים כמותם. ראשי הפנמיות משתמשים בשעמום טוטאלי במטרה להישטלט על מוחם התמים של הנוער וליצור זומבים אוהבי ספרים ולימודים כלומר אשכנזים. כמובן שאשכנזים פי אלף יותר טובים ממרוקאים, פשוט המרוקאים פוזרו כבר בבתי הבושת ובמוסדי גמילה למיניהם. בתוך אותן פנימיות כלואים יצורים מכל הגזעים- מאתיופים ועד רוסים (שולתתת!!!1) כאשר הם מבלים את זמנם בלעשות כלום!!!!. יש פנימיות המפעילות פרויקטים זמניים הנועדו ליצירת חצאי-זומבים כלומר אשכנזרחים(זה כשאלוהים שונא אותך ואמא שלך מזרחיה ואבא שלך אשכנזי ולהפך).

Aloney Yitzhak2

דוגמא של אחת הפנימיות הזדוניות הללו

[עריכה] פנימיות בהיסטוריה

יש כמה עדויות לפנימיות בעבר הרחוק, אבל הם לא היו מוכרים בשם "פנימיות", אלא כמחנות ריכוז. במחנות האלה לא היו אסירים(חניכים "כפויים" בלשונם) קבועים כי כל בוקר היה מגיעה משלוח חדש של אסירים ברכבת והאסירים הישנים נשלחים לעבוד או להוות חומר גלם ליצירת סבונים או כתחלפי סוכר לשומרים אוקראינים שסובלים מסוכרת. שיטת החינוך אז היתה הרבה יותר קשוחה ונוקשה מאשר בפנימיות של היום.

  • אקסטרימיסטים היו האנשים שטענו שלעשות כלום צריך ע"י הכנסת כף היד לתוך מעמקי פי הטבעת, הוצאתה ואכילת הפרשות הגוף.
  • פירומנים זרם שפרש מהאקסטרימיסטים וטען שיש לשרוף את היד לפני התהליך הנ"ל.
  • שמרנים טענו שיש לעשות ביד מול ילדים במקום לעשות כלום.
  • ליברלים הליברלים הם הזרם החופשי ביותר ואין היה להם דעה מגובשת לגבי עשיית הכלום, אבל רוב הליברלים העבירו את הכלום ע"י הכנסה והוצאה של איברי המין של השומרים האוקראינים הסובלים מסוכרת מתוך פיותהם.
  • דיסלקטים מאמינים במוחמד ולכן לא מחשיבים אותם כזרם (למרות שיש מצב שימצאו בצינורות ביוב) וגם לא בתור בני אדם.
Nerd

זה היצור שהם מנסים להפוך את הנוער אליו.

[עריכה] איך לשרוד בפנימיה

מטרתן של הפנמיות זה להפוך אותך לאשכנזי-חסר-חיים-אוהב-לימודים-קורא-ספרים-שומע-שלמה-ארצי-כל-הזמן-עקב-חוסר-חיים-טוטאלי. בכדי להימנע מכך יש לפעול לפי הכללים הבאים:

  • אל תירשמו לפנימיה.
  • אם כבר נרשמתם לשם, ואתם לא הומלסים, תברחו הביתה!
  • תשפכו צואה נוזלית על ביתו של המנהל.(הערה: אל תשכחו להאשים את היהודים מה שיגרום לפוגרום נוסף,אולי).
  • כשאתם משועממים תגרמו לילדה שמנה בעלת שמונה סנתרים ושיער בינהם,לבכות.(זה לא עוזר אבל זה מעביר את הזמן בכיף).
  • אם כל ההצעות הנ"ל לא עובדות תתחזו לסיני, תתפשטו תתישבו בשיחים, תכניסו אצבע לתחת ותהנו מכל רגע. (מומלץ בחום לבעלי כלבים,חתולים וטחורים).
  • תעשנו, והרבה. עישון מעביר זמן בכיף, מרשים בנות בכיתה ח' (אם אתה בקטע של פדופיליה או בכיתה ח' בעצמכם) ומשפר את הריח בזמן שאתם מבצעים את סעיף 4 (למעלה).
  • תמנעו מאוכל בחדרי האוכל כי זה גם ככה לא נחשב אוכל, לרעבים באמת תמיד אפשר לאכול בתחת.
  • גרימת נזק לרכוש בכוונה תחילה ומריחת הפרשות עליו (הכוונה לזרע של בעל חיים כלשהו) וכמובן האשמת יהודים ישמח את מלך הנוצרים אלביס.
  • ברגעי לחץ מומלץ בחום לקלף תפוחי אדמה ולבעול ברווזות קטינות תוך לבישת חצאית מיני ורודה. שימוש בכלל זה הוא על אחריותכם בלבד או על אחריותם של היהודים, לבחירתכם (עדיף לבחור ביהודים,יאללה פוגרום יאללה).
  • אם אין ביכולתכם לקיים את הכללים הנ"ל,אז אתם רשמית הגעתם לרמה שכלית של ילד מורוקאי, מגודל, משופם, מרובע ועונה לשם עמיר פרצשוולי.

[עריכה] עתיד הפנימיות

בעתיד הפנימיה תהיה שונה מהפנמיה כיום, פנימיות העתיד היו לא פחות ממפעלי ענק ליצור מוצרים המפורסמים ע"י ג.יפית שבעתיד תשלוט בעולם. חוקרים רבים (וגם שאר האנשים) מודאגים ממגמת העליה בכמות הפרסומות שג.יפית עושה בטענה כי מסרים תת-מודעים בתשדרים אלה נועדו לגרום לאנשים תמימים להישתעבד לרצונה ולקנות שטויות שהם לא צריכים ( כמו למשל תרסיס להברקת שיערות הגבה מבית סנו). מנגד רווחת הדעה ש ג.יפית תביא רק שלום והרמוניה לעולם (צוות איןציקלופדיה לא תומך בעובדה השערוריתית הזו!).

G yafit

תזהרו מהאישה הזו!!!

[עריכה] דוגמאות לפנימיות

מסודר לפי סדר איכות החיים, מהגרועה לטובה ביותר.

  • כפר הנוער אלוני יצחק
  • הכפר הירוק
  • גטו וארשה
  • גטו וילנה
  • גטו טרזנשטט
כלים אישיים