פצצת אטום

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Radioactive אזהרה!
דף זה הוא רדיואקטיבי ולכן אסור לצפות בו. נוסו על נפשותיכם!!!!!

"זה יותר חזק מהר געש"
~ שבתאי צבי על פצצת אטום

"חה! הפלוצים שלי יותר גרועים מהדבר הזה!"
~ עלי חמינאי

פצצת אטום זהו נשק קטלני להשמדה המונית, המורכב מהשיער של ג.יפית, בושם בניחוח תחת של אינסטלטור, בני סלע ובעיקר מפלוץ של צ'אק נוריס. מספר האטומים הוא 1.

[עריכה] פצצות אטום ברחבי העולם (נאדים)

Cat 676 (1)

פצצת אטום

[עריכה] בישראל

בישראל ישנם שני כורים גרעיניים שמייצרים פצצות אטום, הכור בדימונה (כור די) והכור בנחל שורק (כור קב"ן).
הפצצות מיוצרות עבור יצוא למדינות האיזור, היות וישראל היא הספקית היחידה במזרח התיכון. בשנים האחרונות מבקשת אירן להכנס לשוק, וליצא פצצות בניחוח שאול מופז. מדינת ישראל מגיבה על ידי הגברת קצב היצוא וניסיון לחדור אף לשוק האירני.

[עריכה] היסטוריה

Security1

פצצת קולה

פצצת האטום פותחה בניו-יורק, במסגרת חיקוי של "פרויקט Y", שנקרא "פרויקט מנהטן". במהלך הפרויקט הוכנסו לדירה במנהטן ג. יפית, אינסטלטור, בני סלע וצ'אק נוריס. בצירוף מקרים מדהים, נפלו לאסלה שערות של ג.יפית ומיד אחר כך ניסה להשתמש בה בני סלע, מה שגרם לאטימת הצנרת. האינסטלטור, ניסה לשחרר את האטימה בעזרת פלוץ של צ'אק נוריס, בעודו מפיץ בושם מהחריץ. התגובה בין ארבעת הגורמים זכתה לרייטינג מדהים, מה שהביא למכירת הקונספט באופן מיידי ליפן.

דיווחים של אנשים מיפן מספרים שבמלחמת העולם השניה נפלו עליהם שתי פצצות, אחת פצצת קולה והשנייה פצצת אטום. מומחים משערים שהשלכותיה של פצצת הקולה גרמו לעיניהם של היפנים להיות מלוכסנות. מחקר שנערך בנושא גילה שלא לכל היפנים יש עינים מלוכסנות, מכיוון שקבוצת סומואים יפנית הצליחה למנוע את התפשטות הפצצה בעזרת גופם המלא שספג את קרינת הקולה.

[עריכה] האטימות של הפצצה האטומית

קוראים לפצצה האטומית ככה בגלל שהאטימות שלה מאוד טובה, לוקח לפצצה דיי הרבה זמן להתפוצץ בגלל שהיא אטומה בצורה טובה, ולכן קשה לפוצץ אותה, אז בדרך כלל משתמשים בפצצה אחרת או טיל אחר שיעזור לפצצה האטומית להתפוצץ.

[עריכה] אזהרות

במידת פיצוץ פצצת אטום או פצצת קולה על ידכם חובה לרוץ להתקלח ליד אנשים שלא נפגעו כדי למנוע פגיעה בהם. ככל שהרחיצה בסביבתם תיהיה מהירה יותר, בריאותכם ובריאותם תשופר!

[עריכה] השלכות ההפצצה

  • צחלפת עציצים קשה.
  • גידול יד חדשה מהפופיק! (בד"כ זרוע תמנון).
  • מוות (כתוצאה מהקולה בפצצה הממיסה כל דבר שהיא באה איתו במגע).
  • גידול שפם וגבות עבות (ע"ע עמיר פרץ).
  • הפיכת העינים למלוכסנות והפיכה למוזרים רשמיים. (ע"ע יפנים).
  • ג.יפית
  • שניצלים שיוצאים מהתחת פעם בשבוע כתוצאה מג'חנון רדיואקטיבי שהתחפש לשניצל לא רדיואקבטיבי.
  • צמיחת שערות וורודות על הציפורניים.
  • עין אחת במקום שתיים.
  • איבוד חוש ההומור.

[עריכה] נשקים גרעינים

Ol

דוגמא לאיך מדינות מייצרות נשק גרעיני

נשקים גרעינים הם נשקים שיורים גרעינים, בדרך כלל רעילים או רגילים. הרגילים ממש ממש חלשים ויורים אותם במהירות מהירה, הרעילים דיי חזקים אבל יורים אותם לאט יותר, הנשקים הגרעינים הם בדרך כלל תת מקלע, אקדחים, משגרי גרעין, רובי גרעינים, אבטיחים ועוד.

[עריכה] שימוש בפצצה אטומית

כדי שהנשק יהיה יעיל יותר ושהאויב לא יוכל לשים לב שהוא תחת מתקפה ישנן הטכנולוגיות הבאות:

  • פצצה באוכל.
  • השתלת פצצה בנר שמחדירים לטוסיק כשיש חום גבוה.
  • קיא רדיואקטיבי.
  • גרימה להריון לא רצוי.

[עריכה] פצצה גרעינית- למה קוראים לה כך/ההבדל

ההבדל בין הפצצה הגרעינית לפצצה האטומית זה שהפצצה הגרעינית הוא לא ממולאת בקולה, אלה בגרעינים. הגרעינים חלשים מהקולה ולכן פצצה גרעינית לא כל כך קטלנית כמו פצצה אטומית בעלת קולה. הגרעינים שבתוך הפצצה הם רדיואקטיבים ורעילים ובדרך כלל כשפוגעים בגוף של בן אדם/בעל חיים הם הורגים אותו תוך כמה שניות. היום כל בונקר ומקלט מגן על מי שנמצא בו מפניי פצצה גרעינית.

[עריכה] אסון צ'רנוביל

Nuclear blast

אסון צ'רונביל

אסון צ'רנוביל הוא מקרה בו גרביל נכנס לכור גריעני, וחירבן שם על פצצת אטום בגלל שהיא הייתה דומה לג.יפית. הפצצה התפוצצה ואז הגרביל מת. הפצצה הפליצה כל כך חזק , שכל הפצצות בכור מתו והתפוצצו גם. לאחר הפיצוץ הענקי הזה כדור הארץ הושמד וכולם מתו.

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים