פרה היסטוריה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

פרה היסטוריהאנגלית Cow History) הוא כינוי לתקופה שקדמה לפקאצות, אימואים וחני נחמיאס, כשהעולם היה מקום טוב לחיות בו.

[עריכה] הולדתם של הדינוזאורים

בפעם הראשונה שבה שמעון פרס הצליח לקיים רבייה חד-זוויגית עם עצמו,נוצרו הדינוזאורים. אותם דינוזאורים (שהגיעו במידותיהם לאלו של מגדלי התאומים) אנסו דינוזאורים אחרים מבני מינם ללא הפסקה, וכך נותרו מוטציות שאיפשרו גיוון בין המינים החיים על כדור הארץ, שבמהלך האבולוציה גדל עד שנוצרו מינים שונים לגמרי, לדוגמא, הערסים נפרדו מהניאנדרטלים, שהתפתחו מאז, בניגוד לערסים שממשיכים לרדת בסולם האבולוציה.

[עריכה] הכחדתם של הדינוזאורים

עד לא מזמן, היה נהוג לחשוב שהדינוזאורים הוכחדו ע"י מטאור, אך מדעני איןציקלופדיה מצאו לאחרונה כי הדינוזאורים הוכחדו ע"י מחלת הסמול טיטיס שהופצה ע"י בני גורן כשיטה חדשנית לציד מאסיווי של דינוזאורים, עד להכחדתם. מכייון שהוא היה רעב, הוא החליט להוציא את זעמו על בני נוער תמימים ולכתוב את ספרי אלגברה הנודעים לשמצה.

[עריכה] יש פה אש!

אחרי מאה מיליארד שנים שלוש חודשים 27 ימים 15 שעות 58 דקות 46 שניות ו39 מאיות שניה הגיע יום שלישי. ביום חמישי צ'אק נוריס בעט בתרנגולת מספיק חזק כדי לשנות את הקוד הגנטי שלה, כך שהיא הטילה ביצים עם עוברים אנושיים. אותם עוברים התפתחו בגדלותם להיות האדם האידוט (באנגלית Homo idiotians).האדם האידיוט גילה את האש על ידי חיכוך ישבנו בסלע. האדם האידיוט התפתח לניאנדרטל, שממנו התפתחו בני האדם המודרניים, אבל גם מין שונה; הערס.

כלים אישיים