פשטידע

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"דע את הפשטידע!"
~ אבשלום קור על פשטידע

"דא!!!!!!! את הפשטידע."
~ אביגדור ליברמן על פשטידע

פשטידע (או פשטידה) היא כינוי לקבוצה של זן נדיר של אנשים, הנקראים כך בשל תכונות מעצבנות שיש בהם, בין אם זה צורת הדיבור, הלבוש או ההתנהגות. קדימה, דע על הפשטידע! משמש כטעם החמישי של החטיף הממכר פרינגלס לאחר אורגינל גפילטע פיש גרביל ומים. קיימים אין-ספור תתי-זנים של פשטידות. לכל תת-זן של פשטידע יש הרגלים שונים, לדוגמא צורת הדיבור והלבוש ורמת הילדותיות.

[עריכה] צורת הלבוש

צורת הלבוש המחרידה של הפשטידות גוררת עיניים רבות וחרדה רבה כלפי אותו נושא.
בדרך כלל, הפשטידות אינן יודעות להתאים בגדים וזה עוד במקרה הטוב. במקרה הרע, הן לובשות בגדים של נשים מבוגרות מהן ב- 35 שנים לכל הפחות.
למשל, ה-פשטידה, לבושה רק בורוד, אבל לא ורוד-ורוד, אלא ורוד פוקסיה צעקני. מלבד זאת, היא נוהגת להתגנדר בגווני סגול מזעזע.
פשטידת הירקות אמנם מתלבשת בצורה סבירה, אך אלוהים, "איך את שמה את הקשת?!", חצי מהקשת שלה בחוץ והיא אפילו לא טורחת לסדר את שיערה, לפיכך שיערה נראה כמו תמרור 'תן זכות קדימה'.

[עריכה] צורת הדיבור

הפשטידות תמיד ידברו שונה . בדרך כלל, הן מנסות למשוך תשומת לב בהגיית המילים.
להלן מספר דוגמאות לתתי-זן של פשטידות וצורות דיבור:

  • ה-פשטידה- תדגיש את הסמ"ך ובמקום ש, תגיד ס. זאת אומרת, היא מדברת עם הלשון בחוץ כמו תינוקת.
  • פשטידת הירקות- מדברת בצורה חנפנית, מתלהבת וחרשנית. מדברת כאילו היא יודעת הכול.
  • פשטידת הטופו- צורחת (ומצפצפת, יש לה קול צווחני) ומבליטה מילות קישור כמו "אבל."
  • פשטידת הברוקולי- עולה ויורדת בטון, גם היא מבליטה מילות קישור( .היא נקראת גם אלפקה.)

[עריכה] ההתנהגות

ילדותית, וכל מילה נוספת מיותרת.

[עריכה] הערות

  • רוב הפשטידות הינן חרשניות (או חושבות שהן חכמות) וחושבות שכולם חברים שלהן.
  • הפשטידות הן ממין נקבה בלבד, חוץ מפשטידת הבצל- הלא היה פשטידת הסירחון.
  • המושג פשטידע מופץ כבר בהרבה בתי ספר על יסודיים.
  • אם יש לכן במקרה חבר מומלץ להרחיק אותו מהפשטידע, אחרת תגרום להרעלה בכך שתהפוך לטפילה עד שהמסכן ירצה להרוג את עצמו מטעמה הנורא של ה-פשטידה.
  • לפי סקרים אחרונים התגלה כי אנשים היו מעדיפים לקפוץ מעזריאלי מאשר להיות חבריה של ה-פשטידה.

[עריכה] זני הפשטידה

Daleks+at+Modelworld21-7216

פשיטדע מצויה

במהלך שנות ההיסטוריה ניסו החוקרים לגלות את עשרת זני הפשטידה, לבסוף הם גילו כי יש 20 זני פשטידה, להלן הזנים:

כלים אישיים