צ'אט

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Dolz.png
iiiN*W ל222222222!!!!!!!!!1111

הדףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף הזה שולTav.png!!!11111 - נא לא להתבלבל עם ערך שולת (שווה לתחת).

7 ugly.jpg

'סקסית25'

צ'אט הוא מקום מפגש וירטואלי, אך מלא חזון של אנשים משועממים במיוחד (למרות שיש ספק בקשר לזה שהם בכלל אנשים). אפשר לנהל בו שיחות פומביות (כמו בשכונה ובבית הקברות) וכן שיחות פרטיות בחלון נפרד, אם בא לכם לקלל מישהו בלי שהמנהלים המרושעים יעיפו אתכם לכל הרוחות. איןציקלופדיה היא דוגמא לצ'אט, שכן היא מעודדת שימוש בסמייליים בערכים.

[עריכה] הסטוריה

הצ'אט הוקם לראשונה בברית המועצות ב-1949 ע"י פיצול אישיותו של יאיר דנאור שהתאחדו בתקופת שלטונו של סטלין, בתור בדיחה גרועה של האופוזיציה העממית למען שחרור פלוציסטאן. לאט לאט התפשטה התוכנה ברחבי העולם והגיעה גם לישראל בתור חתול בשק.

[עריכה] גולשי הצ'אט

לרוב מתאספים בצ'אט סוגים שונים של אנשים.

HUTINI.jpg

'חמה_בחוטיני'

[עריכה] חוק ההיפוך וההפחתה

איןציקלופדיה גאה לחשוף את חוק ההיפוך וההפחתה, בעזרתו ניתן בפשטות ובמהירות לזהות את טבעו של המדבר בצ'אט:

  • יש להפוך את סוג המין, ולהוריד תשע שנים מגיל המשתמש.

לדוגמא: אם הכינוי הוא "רינה17" אתם מדברים עם ילד בן שמונה.

Lite5.gifטיפ

מומלץ לכם ובמיוחד לכן, ילדים, להיכנע לזרים ולשלוח תמונות שלכם בעירום לזרים.

Itai 1.jpg

'חרמנית_אאששש'

[עריכה] מנהלים

ברוב החדרים ישנם מנהלים, שזורקים מהחדר או מהצ'אט את כל מי שלא מוצאים חן בעיניהם, כולל אחד את השני ולפעמים אף את עצמם (קמיקאזה מיידית). כל מנהלי הצ'אט חולים באנמיה מסורתית, המטופלת לרוב בעזרת רטלין.

[עריכה] שלושת סוגי הזריקה

  • זריקה קולקטיבית - כל המשתמשים חייבים לעשות טיול שורשים למזרח הרחוק כדי לחזור לצ'אט.
  • זריקה בבית החולים - למניעת מגפות נפוצות כמו שפעת העופות, חמרת נפוצה ובעבועות צבעוניות.
  • נעילה זמנית - המשתמש ננעל בארון הכלים למשך הזמן שהמנהל החליט. במקרים מסוימיים, נהוג לעיתים להלדיק את הארון באש כדי שהכלואים לא ישתעממו.

[עריכה] סיבות לחסימה

[עריכה] ה-ICQ

ערך מורחב – ICQ
(בפקאצית - "אייציק" או "אייסי"), הינה תוכנת מסרים אותה כל מתבגר ממוצע מוריד למחשבו האישי.
XX-754375636578.jpg

0פירוש הממוש!

התכנה נפוצה בעיקר אצל ילדים מחוצ'קנים בגילאי 9-14 שמעבירים בינהם הודעות טפשיות, עד שאמא שלהם צועקת עליהם שהם לא הכינו שיעורי בית. למרות שתכנת האיסיקיו אינה צ'אט ציבורי, השיחות המתקיימות שם זהות ודלוחות באופן מפתיע. אך עם זאת, יותר אינטימיות. (קרי: ~*כ!ס!ןXשמגיל26*~, יכול להציע לנקבה הנ"ל סייבר-סקס, ללא הנטל בפתיחת חלון פרטי בצ'אט, מה שמצריך טרחה רבה בעוד אתה פונה אל רשימה של 582 בחורות.)

בגיל מאוחר יותר נוטשים רוב משתמשי התוכנה אותה לטובת מסנג'ר או סתם טלפון קווי או סלולרי, שלמרבה הפתעה מצליח להעביר את אותם השטויות בצורה מהירה ויעילה לא פחות. ICQ

[עריכה] ראו גם:

Bagrut.jpg

ערך זה היה פעם ערך מופלץ אולם הטעות תוקנה והפלצתו הוסרה!!!

כלים אישיים