צ'לסי

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"מנצ'סטר יונייתד יותר תובים!!@@!"
~ אוהד מנצ'סטר יונייטד ממוצע על צ'לסי
"זאת לא הקבוצה שבימי שני דרוגבה עוזב ובימי חמישי הוא חוזר?"
~ תושב לונדוני על צ'לסי
"חחח אני יותר זקן!"
~ שמעון פרס על צ'לסי
"יום אחד האליפות תהיה שלנו!"
~ רומן אברמוביץ' על מנצ'סטר יונייטד

צ'לסי(או בשמה הידוע בשפת העם-לוזרים. בערסית-כוס אמאשלהם. בפקאצית-א*****Zה פפפפפ*ח!**םםםםםםם!!!!1 ) היא קבוצת כדורגל לונדונית. הקבוצה נוחלת בכל עונת משחקים תבוסה צורמת מיריבתה העיקרית, מנצ'סטר יונייטד. צ'לסי נחשבת לאחד מהמועדונים הנוראיים המפוארים ביותר באנגליה. בין שחקניה הבולטים נמצאים מיכאל באלאק(הגרמני הזועם), דידי דידיה דרוגבה, ופרנק לאמפרד.

[עריכה] תקופת אברמוביץ'

רומן אברמוביץ', סופרדופראולטרהמגההיפר מיליארדר רוסי קנה את הקבוצה בשנת 2003, אך מה שאף אחד לא ידע, זה שרומן אברמוביץ' הוא בעצם יצור מהשירותים שהושפע קשות מביט 69.

השטן, רצה לתת מחווה לברני על 3000 שנים של שירות, ולכן התחזה לז'וזה מוריניו, ובעזרת איומי-אכילת-קלופס-על-שחקני-מנצ'סטר יונייטד צ'לסי זכתה בשתי אליפויות אנגליה ללוזרים.

[עריכה] הכשלונות

צ'לסי שידועה בכינויה הלוזרים הבלוז(הכחולים, לערסים, פקאצות, ישראלים ושאר ירקות שבינינו) ידועה כקבוצה הנכשלת ביותר בהיסטוריה של הכדורגל.
הלוזריות שלה כ"כ ענקית, עד שיוצא אצלה מצב שהיא מפסידה אליפות בגלל הפרש שערים במחזור האחרון, הפסידה בטורניר ההגנה האנגלי לאחר שספגה 3 שערים מפנדלים והחמיצה 3, ואפילו הפסידה את ליגת האלופות כתוצאה מהחלקה של הקפטן שלה בפנדל המכריע.(ראו:ג'ון טרי והכשלונות) כל אלה תוצאות של הגילוי הזעום של צ'אק נוריס, שצ'לסי במקור הייתה יציר השטן בדרך עקיפה. מכאן מסיקים כי בעצם צ'אק נוריס שלח גרביל לפני רגלו של ג'ון טרי ובגלל זה הוא החליק. מאוחר יותר הגרבילים מחו על הניצול, חזרו אחורה בזמן ויצרו את המהפכה הצרפתית.

[עריכה] שיטת משחק

שיטות המשחק של צ'לסי הן בעיקר:
החתמת כוכבים במלא מלא כסף.
לגרום להם לשבת בבית ולהשמין בעזרת מאכלים ישראלים
להתפלא למה הם לא טובים על המגרש
מאשימים את המאמן ומפטרים אותו
מביאים מאמן זמני ומפטרים גם אותו
הקבוצה משחקת יפה(קורה פעם~שתיים למשחק)
הקבוצה מכניסה גול(קורה פעם~פעמיים לעונה)
הקהל מריע(20~30 איש לעונה)
הקבוצה משחקת בונקר(10~11 פעמים לדקה)
הקבוצה סופגת גול בדקה 89 ועוד גול בדקה 90.

[עריכה] מקור השם

מקור השם צ'לסי הוא בעיקר בגלל שכונת צ'לסי, שכונת מלונות למפונקים, אזורי זנות, בתי הימורים, או בקיצור החלום של כל ערס

[עריכה] שחקניה הבולטים של הקבוצה

בצ'לסי ישנם כמה שחקנים בולטים:דידי דידיה דרוגבה, מיכאל באלאק, פראנק למפארד, ג'ון טרי, אשלי קול וג'ו קול.

[עריכה] דידיה דרוגבה

דידי דידיה דרוגבה הוא שחקן כדורגל המשחק בעמדת החלוץ. הוא נולד לאביו, דולב דרוגבה ולאימו(מה אתם מצפים שאני יגיד, ולאביו השני?) דולי דרוגבה. דולי רצתה לקרוא לבת הראשונה שלה בשם דידי וכשנולד דרוגבה, היא רצתה לקרוא לו כך. מכיוון שדולב לא הסכים לכך היא פיטמה אותו בפצפוצי אורז. בעקבות שתיית יתר של שוקו נשלח דרוגבה לסל הבריאות שם התגלה כשרונו, והוא נשלח לחברה לייצור בד סינתטי. באותה תקופה מחירי הנפט צנחו, נשלח למפעל לייצור מיי כמיקל רומנס/גירסא 1 ושם התגלה כשרונו בליגה למקומות עבודה. הוא קיבל מלגה בצ'לסי בזכות ז'וזה מוריניו ומאז הפך לשחקן כדורגל.

[עריכה] מיכאל באלאק

מיכאל באלאק(הגרמני הזועם) הוא שחקן כדורגל שמשחק בעמדות הבאות:
-המרביץ לשופטים
-זה שרודף אחריהם
-הגרמני של הקבוצה
-קשר התקפי
באלאק נולד בגרמניה, לצד שני הורים שעבדו בהפקות דורה. כשבאלאק גילה היכן הוריו עובדים, החליט לברוח טורקמניסטן. אך ברגע שגילה על חוקי מרפי, החליט לא לברוח בכל זאת, והצטרף לקבוצת הכדורגל המקומית.
כשהדבר הנורא ביותר ביקום הגיע לקבוצה המקומית, ברח באלאק לאנגליה, שם פגש בפאב את קופמניג'ד, הוא קיבל מלגה בצ'לסי לאחר סיפר על עברו בהיותו שחקן כדורגל, ולקופמניג'ד היה קשרים עם הנהלת צ'לסי. וגם כל פעם ששולחים לו מכתב רושמים לו:Dear Balack-זאת אומרת לכל החנונים שלא הבינו זאת קללה שעדיף שלא תדעו מה היא ותמשיכו ללמוד אנגלית

[עריכה] פרנק לאמפרד

פרנק למפארדז גדל באנגליה, אך לאחר ששמע על הזוועות במבצע הפלץ וברח הלך ליוון. ביוון שמע על המיתולוגיה היוונית והחליט לחפש את שורשיו באנגליה. באנגליה הוא נקשר מאוד למשחק המקומי:כדורשק וכשמאמן צ'לסי ראה אותו משחק, גילה את חוסר כשרונו וצירף אותו לחבורת האפסים העלובה, צ'לסי.

[עריכה] ג'ון טרי

ג'ון טרי גדל בנעורים נורמליים למדי, ביניהםצפייה בדורה, התמכרות לברני וחרישה על פיפא. הוא היה ידוע בתור פורץ מכוניות ושתיין מומחה. כן, בסה"כ נעורים רגילים למדי.

[עריכה] אשלי קול

אשלי קול התייסר כל ילדותו על כך שקראו לו על שם של בת, ויחד עם חברו לכיתה מרי קייט, הקימו צוות חדש ששמו מרי קייט ואשלי. ביחד עם שתי בנות שפגשו, הרבו לעשות אורגיות, אך שהבנות ראו את מרי קייט ואשלי בוגדים בהם, שינו את שמם למרי קייט ואשלי ויצאו למסע פרסום.
מאוחר יותר אשלי קול שידע שאשלי אוהבת את צ'לסי, החליט להצטרף לצ'לסי ולגרום לה לפשל, אך כיוון שהוא לוזר בכל רמ"ח איבריו, משום מה גורם לה לנצח, עם כל הלוזריות שבה.

[עריכה] ג'ו קול

ג'ו קול נולד בארץ הערסים, התקבל לטכניון, ושמה במרתף העינויים הראשי פגש את עידן יניב, שניהם ברחו לאנגליה, ושם הוא פגש את ז'וזה מוריניו, שחיפש לוזרים לקבוצה. מאז ג'ו קול משחק בצ'לסי.

[עריכה] לקריאה נוספת

כדורגל
לונדון
צ'אק נוריס

כלים אישיים