ציפי שביט

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

חייה אדמונית הניזונה בעיקר ממתקים ופולי קפה וילדים בני 7 שאוהבים לאונן ומאנסים מפורסמים הנדירה יחסית בארצנו. בת לבילבי והרובוט של יאצק.

[עריכה] מורפולוגיה

ציפי שביט הידועה בשמות : ציפיפה, ציפופה, ציפקי, ציפיטפוֹת,ציטופלסמה, ציקפפי, צישרמוטה, בת זונהץ סודנית ועוד ועוד שמות גנאי אחרים . לקראת סוף עידן היורה ציפי ניזונה בעיקר משורשים וזין . ככל שהטלויזיה נהפכה לחלק חשוב יותר בחיינו החלה ציפי לאכול את מה שחשוב באמת , ילדים .

למעשה כל התזונה שלה השתנתה וממזון אופייני לציפור בגודלה . היא החלה לאכול כמויות עצומות של סוכר ופולי קפה מה שגרם להתנהגות מסוכנת וחסרת כל רסן . המצב התדרדר עד לרמה שבהופעה מסויימת באזור רמת גן ציפי נתפסה כעומדת לאכול ילד .

החייה היא מזן נדיר של משפחת השביטים . ונותרו מספר מאוד מוגבל של פריטים בעולם . רובם נעלמו בגלל התחממות גזי האוזון ועקב הרצון העז של אינדיאנים במקומות מסויימים להקריב אותה ספציפית לאלים שלהם ולהיות בשר אדום וטעים . בנוסף ציפי ידוע כחסידתו של צ׳אק נוריס (תרתי משמע)

[עריכה] הפריצה לטלוויזיה

ציפי היתה אלמונית יחסית בשנות ה50 של המאה הקודמת . היא שוטטה בעיקר ברחובות ועסקה בעיקר בדחיסת אוכל משמין,כנראה מקדולנדס. השמועות מספרות שציפי שיכנעה את הבובה רונאלד לצבוע את שערו לאדום,דומה לשערה שלה. שם גילה אותה אמרגן בשם יוסוף אשר התלהב מהרעיון של "פצצת אנרגיה אדמדמה" ולכן העסיק אותה בתקווה כי תהיה לו פצצת אנרגיה משלו לאיים על הציונים .

ליוסוף היה מועדון לילה ומשם הדרך להצלחה היתה קצרה . ציפי שילהבה את ההמונים וגרמה להם לרצות עוד ועוד ועוד .

בסופו של עניין ציפי אכלה את הסורגים בכלוב וברחה לחופשי .

משם הדרך לטלוויזיה היתה קצרה (לעלות במדרגות למעלה ) אך טרם הומצאה הטלוויזיה ולכן ציפי נאלצה לחכות מספר שנים לא מועט בארון המטאטים .

[עריכה] פועלה של ציפי

למצוץ לילד בן 4 כל הסדרה ולהגיד אני שרמוטה

Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא ציפי שביט. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.

אזהרה: עם תראה את זה כמה פעמים בלי לצפות בזונה ציפי שביט ולשתות שוקו חם אז ציפי שביט בלילה תמצוץ לך עד סוף ימי חייה (שלא יגמרו לעולם)

כלים אישיים