ציצי

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Adult neon אזהרה!
ערך זה מכיל תכנים ואולי אפילו טחינות אירוטיות. לכו לעשות שיעורים!

Kids
אזהרה!

התוכן בערך "ציצי" לא מתאים לילדים!
ילדים יקרים, אנא הפסיקו לעשות ביד והסתירו את עיניכם. אין לצעוק בזמן הקריאה קולות כמו: אוואוואווו, זה עוושה לי את זה, אהאה יווותר חזק!

"טעים!..."
~ שבתאי צבי על ציצים

הציצי (אנגלית: Zizi) הוא סוג של צמח אקזוטי, המופיע בדרך כלל בזוגות. הציצי נחשב כצמח רב-שנתי ונחשב כבעל סגולות ריפוי על ידי העם הצרפתי. הציצי גדל במשך כ20 שנים ונשאר במצבו היציב למשך תקופה של כ15 שנים נוספות שלאחריהם מתחיל תהליך הנבילה. ציצי נבול נחשב פחות איכותי מציצי טרי.

[עריכה] מקור הציצי

הציצי הראשון הופיע עוד בתקופת אדם וחווה כאשר הנחש החרמן שכנע את חווה להוריד את העלים מהציצי והפישפיש, ואז חווה עשתה לנחש ולאדם מופע חשפנות חושני בסבכים, וליווה אותנו לאורך כל ההיסטוריה עד הלום. גם כיום קיימים מופעי חשפנות שגולת הכותבת בהם אלה הציצים של החשפנית החושנית. בנוסף, גם לזמרות ולכוכבות הוליוודיות יש ציצי, והן נוהגות לראות אותו לעולם כאקט מחאה - למשל מיילי סיירוס, ליידי גאגא, בעבר מדונה ועוד.הציצי הוא דבר חלומי ומרגש וכל גבר בעולם אוהב אותו (חוץ מגייז) וגם נשים לסביות וביסקסואליות אוהבות אותו ומתחרמנות עליו אש.

[עריכה] שמות

לציצי שמות רבים, ביניהם: שדיים, ציצים, בוביז, אבטיחים, בז'ז'ים, תפוזים, לימונים, דני חרמני, חושניות, קרן פלס, אשכולובאטו ועוד.. השמות מסודרים לפי גדלי ה ציצונים (ציצון הוא ציצי יחיד)

שד: הוא גודל ה ציצי ה קטן ביותר כך ניקרא אל שם השד כי הוא כמו השד (השד הוא מפלצת ספרדית מפחידה ולכן ציצי קטן קרוי)

חזה: הוא ה ציצי השני בגודלו ולכן הוא ניקרא חזה כמו חזה אוף מסריח וחסר משמעות

עד לגדול ביותר

אבטיח: הוא ציצי בגודל אבטיח ולכן הוא ניקרא אבטיח

סוג הציצי הכי מחרמן תחתת הוא - חושניות לפי דעתי כי הם גורמים לי להוריד את הבגדייםם *~*

[עריכה] מבנה

הציצי בנוי משני חלקים עיקריים:

  • השד - זהו הבסיס של הצמח, צורתו עגלגלה אליפטית, צבעו משתנה מזן לזן ונע בין הצבעים לבן, שרוף, שזוף, חום בהיר, חום מוקה, שחור בהיר, שחור חזק, השד מכיל שרף לבנבן שמופק כאשר הצמח בתקופת הפריון.
  • הפיטמה - זהו עלה הכותרת של הצמח, צורתו עגולה כשבראשה ניצב פין, שצורתו משתנה בהתאם לטמפרטורה - שטוח כשחם לו, ומזדקר כשקר לו, גם צבעו משתנה מזן לזן אך מספר הצבעים מוגבל יותר מזה של השד, הצבעים הם: ורוד, אדמדם, חום ושחור.

ניתן לציין כי בציצי מסוג מתפתח יותר, ניתן לראות ורידים אם מתאמצים מספיק.

[עריכה] סוגים

  • ציצי קטן: (לטינית:פיצי ציצי) סוג זה של ציצים הוא קטן במיוחד, ידוע גם בכינויו "חזה שטוח".
  • ציצי מצוי: (לטינית:ציציוס נורמלוס) ציצי זה הוא בגודל סטנדרטי לא גדול מדי או קטן מדי והוא הזן השכיח ביותר כיום.
  • ציצי גדול: (לטינית:ציציוס פורנוס) זהו ציצי גדול במיוחד, יש להזכיר שציצי זה הוא טבעי לחלוטין ולא הושפע ע"י מנתחים או כימיקלים למיניהם.
  • ציצי מלאכותי: (לטינית:ציציוס רוזנבלומוס) זן זה צבר תאוצה בעיקר בעשור האחרון, מטבעו זן זה הוא קטן או בגודל סטנדרטי אך מסיבות סביבתיות נטול היה הזן בסכנה ממשית של חיים, לכן היה צורך בהתערבות מנתח פלסטי שיגדיל את הציצי כדי שלא ישרה בסכנה.
  • ציצי נפול: (לטינית:ציציוס ביטרוס) צורתו של ציצי זה מיוחדת במינה ומאופיינת בצורה גלית משהו, כאשר הציצי מתחיל מלמעלה, יורד לאט לאט למטה ואז בתפנית מפתיעה ועגולה פונה לצד בזמן שהוא ממשיך לרדת, טעות נפוצה היא שלקראת סוף קיומם הציצים מקבלים צורה של "ציצי נפול, למעשה הוכח שמדובר בגן נדיר שנשאר מזן נכחד של ציצים "ציציוס פולניוס".
.datz
ציצי מצוי.

[עריכה] רבייה

כיום למדע אין תשובה מדוייקת כיצד מתרבה הציצי, עם זאת ישנה השערה שהציצי קשור בצורה כלשהי לבולבול, חיה מסוכנת מאוד. ישנם מדענים הגורסים כי הרבייה של הציצי נעשית בעזרת הבולבול וכך נוצרת לה הסימביוזה, השערה זו מתבססת על סרטונים ש 99.4% מהמדענים בעולם צפו לפחות באחד מהם, בהם נראה צמח הציצי והבולבול משתפים פעולה ויוצרים מין צורת פרפר משונה. בסופו של התהליך הבולבול פולט חומר מוזר, לבן וחם (יש יגידו שגם טעים) על גבי הציצי. עוד תיאוריה אומרת שהציצי מסוגל להתרבות ע"י בן זוגו, הציצי שלידו וזוהי הסיבה לכך שהציצי בא בזוגות. לתיאוריה זו קוראים "לסביות". תופעה נוספת הקשורה ברבייה של הציצי היא "תופעת הפיטמה השלישית" בה מופיעה פיטמה נוספת בנוסף לשתיים שכבר על הציצים. בד"כ פיטמה זו נכרתת בניתוח בשל סכנה לחייו של הצמח ובעיקר בושה. אחת מהבעיות של שתלי הסיליקון, היא שהן נמסות, עקב כך מספר דיילות עובדות במטוס לא מרצונן, אלא מפחד השמש.

[עריכה] יחסי הציצי - בולבול

היחסים בין הצמח לחיה מסובכים מאוד, לפיטמה למעשה יש מנגנון מתוחכם מאוד אשר מסתובב סביב עצמו כל פעם שהוא רואה בולבול, דבר זה מהפנט את הבולבול וכתוצאה מכך, הבולבול מזדקף, והציצי נמצא בשליטה מלאה על הבולבול וגורם לו לעשות דברים טיפשיים, שאילמלא הציצי, הבולבול לא היה עושה. או בקיצור: יחסי עבד - שליט. הציצי המיוחד ביותר הוא הציצי של קרן פלס, אם כי הוא גדול וחושני, ונראה כמו שתי פומלות ענקיות וכל מה שבאלך לעשות זה ררעאר איט.

[עריכה] ראה גם

כלים אישיים