צפון קוריאה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Toxic2 ערך זה שיך לאימפרית הרשע
ערך זה הוא מרושע ושייך לאימפריית הרשע,איןציקלופדיה אינה אחריית לנזקים שיגרמו מקריאת ערך זה.
Hammer and sickle
אזהרה: קומוניסטים!

דף זה עלול להיות תחת שליטה של ה-KGB ו/או ולדימיר פוטין, ולדימיר לנין, קארל מארקס, יוסי סטלין.

חצי מקוריאה
Northkoreaflag Jap-pistol-nambu
דגל הצפון קורע סמל הצפון קורע
מוטו לאומי "אנחנו קומוניסטים מפחידים! אררר!"
המנון אנחנו צפוניים, נקרע אתכם
Korealociton
יבשת רוסיה/סין
שפה רשמית

שפה קורעת במבטא צפוני

עיר טקילה

פאיווואנג, או פאיונגיאנג, או פיואניג, או...

העיר הגדולה ביותר

פאיווואנג (לא ככה?)

משטר

טוטליטריזם קומוניסטי דמוקרטי

ראש המדינה

קומוניסט מפחיד - קים ג'ונג און

הקמה

פירוק מדרום קוריאה

דירוג אוכלוסייה

12328

צפיפות אוכלוסין

גבוהה מאוד מאוד (רק עיר אחת מה ציפיתם?)

אזור זמן

סין/רוסיה

סיומת אינטרנט

יותר מידי קומינסטים בשביל זה

קידומת

ראה שורה למעלה

הערה: הכותב חי תחת משטר טוטאליטרי ששטף לו את המוח במשך זמן רב. הוא התחיל לכתוב באיןציקלופדיה בכדי להתנתק מהשטויות שהכניסו לו למוח ולהמציא שטויות חדשות ולהתחיל מחדש. אנא סלחו אם לפעמים הוא כותב זבל טוטאליטרי שהכניסו לו למוח.

הקיסרות של קים ג'ונג און היא מדינת טוטליטארית (אל תגידו לממשלה שאמרתי את זה!) הקוראת לעצמה קומוניסטית,אבל למעשה משתמשת בקומוניזם במסווה למשטר הטרור הפשיסטי - טוטאליטארי שהיא משליטה (אל תגידו להם שאמרתי גם זה!) המדינה נמצאת באסיה וגובלת בדרום קוריאה, סין ורוסיה.

[עריכה] היסטוריה

כשהעולם נוצר, קוריאה נוצרה ראשונה בכדי להיות משכנו של האל האגדי קים איל סונג, שנולד אחרי בריאת העולם. כל שאר המדינות הקפיטליסטיות והמרושעות נוצרו אחר כך. קוריאה התפצלה בשנת 1950 לאחר סכסוך מה יהיה ארוחת הערב של נשיא ארצות הברית שבא לבקר בקוריאה ושני שפים תיכננו את הארוחה שיכינו לו, השף הראשון הציע להכין לו ארוחה קוריאנית מסורתית שכללה בין היתר אורז, אורז מבושל ואורז מבושל ברוטב אורז. לעומת זאת השף השני הציע להכין לו ארוחה אמריקאית מסורתית: מק'דונלד'ס. שני ההצעות של השפים הוצעו למשאל עם.

הצפון שרובו התבוסס על חקלאות תמך בשף הראשון בעוד הדרום שאהב מק'דונלד'ס תמך בשף השני, הריב בין השפים כל כך העמיק עד שחומה נוצרה בין החלק הדרומי והצפוני של הארץ, החלק הצפוני נשלט על ידי השף הראשון, קים ג'ונג איל ואילו החלק הדרומי שבו יש מק'דונלד'ס נשאר דמוקרטי.

[עריכה] הריב בין סין ורוסיה

סין ורוסיה רבות מי השפיע על הצפונים הקרועים כדי שיהיו קומוניסטים מאז מלחמת העולם השנייה. הרוסים טוענים שבזמן שהם שלטו בקוריאה הם החדירו את הקומוניזם לתוך קוריאה עם מזרק וסין בכלל טוענת שנתנו לה את זה בסירופ! (כן סירופ!).

[עריכה] לקריאה נוספת

קים ג'ונג איל

כלים אישיים