קוביה הונגרית

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
כת השטן.png הערה: מקולל

ערך זה מקולל! נא -

בזמן קריאתו. בתודה בני גורן.

כמו כן, מומלץ לאכול שלגוני תותי פרוטי אחרי 48 שעות מתום קריאתו.
בנוסף, הרבנות הראשית קובעת כי ערך זה הינו חמץ.

קוביה הונגרית היא כינוי למתקפת מוח קטלנית של ההונגרים שידועים ביכולת העל - טבעית שלהם לפתור קוביות הונגריות. ישנם רק בודדים בעולם המסוגלים לפתור את הקוביה. בישראל אינם רשומים אנשים מהסוג האלו כיוון שכל ישראלי שמסוגל לפתור אותה הוא למעשה בעל שורשים הונגריים. הקובייה מופיעה אף בסמל הונגריה.

סמל הונגריה.jpg

הקוביה ההונגרית בסמל הונגריה

[עריכה] המצאת הקובייה

הקוביה הומצאה על ידי ארנו רוביק הממציא המרושע והקטלני צמא הדם שרוצה להשתלט על העולם. הדרך שלו לעשות זאת היא למצוא את החכמים המסוגלים לפתור את החידה ולהפנט אותם להיות לו לעבדים.

[עריכה] צבעי המדבקות

Rubiks cube solved.jpg

דוגמא לקוביה הונגרית לפני שמכניסים בה את תכני ההפנוט

הקובייה ההונגרית תפסה תאוצה בעולם כולו בכך שילדים תמימים רק רצו לראות איך "הצבעים המסתובבים הופכים להיות מסודרים". מה שהם לא ידעו זה שהסיבוב מהפנט אותם עוד ועוד. הצבעים נבחרו בקפידה על מנת לדאוג את ההפנוט המרבי. אלו הצבעים שנבחרו:

  • צהוב - הצבע של השמש , שייכנס להם למוח שהם צריכים להשתלט על החלל.
  • אדום - כדי שיתעלמו מהדם.
  • ירוק - כדי שיהיו להם כוחות טבע קסומים וחזקים.
  • כתום - כדי שיקלטו שאין להם באמת כוחות טבע קסומים וחזקים (לאף אחד אין מושג מה הקשר בין זה לבין כתום...).
  • לבן - כדי שיהיו סטרייטים בניגוד לתושבי צפון תל אביב.
  • כחול - כי אחרת הם ימותו מצמא, זה נוראי וקטלני.
  • שחור - כדי שלא ידעו צער אחרי מעשיהם המרושעים.(נימצא בקוביות לבנות)
  • סגול - נועד להחליף את הכתום בקוביות גדולות או קטנות. (ראו גם שיבוטי הקובייה)

[עריכה] התוכנית של רוביק

Michael luis.jpg

קוביה הונגרית טובה היא קוביה הונגרית מתה!

לבסוף, התוכנית של רוביק נכשלה בעקבות המון ילדים מהופנטים שהתחילו לאכול את הקובייה ולשיר כמו חתולות מיוחמות. רוביק הפסיד את כל כספו והפך לקבצן. ועד היום ילדים ומבוגרים פותרים בהנאה מזוייפת את הקובייה. לאחר המוות של רוביק החליטו במועצת הקוביות לעשות תחרות שטותית לכול החנונים שמתלהבים מזה שיש להם שורשים הונגריים לפתור את הקובייה בזמן הכי קצר וכך לזכות בקוביית מין.

[עריכה] השיבוטים של הקוביה

כיום יש אלפי קוביות הונגריות, אשר נוצרו בשביל לממן חנונים מסכנים שחשבו להמציא קובייה הונגרית אפילו קשה יותר מהמקורית, אחת שאפילו צאק נוריס לא יוכל לפתור! וככה הומצאו קוביות עם יותר ריבועים.

[עריכה] משפחת הקוביות

Cubes.jpg

משפחת הקוביות ההונגריות: מימין לשמאל: קוביה לערסים, קוביה רגילה, קובית WTF?!, קובית אתה בטח עובד עלי ולבסוף קובית מה?!!!!!!!??!?!?!??!@!?!?!?!?!!?!? השתגעת?!!?!!?!?!?

לחנון אחד היה משעמם מדי בשביל לפתור בפעם ה2151125694 את הקובייה ההונגרית, אז הוא החליט לעשות מהפך! ליצור את הקוביות האלו: קובייה 2X2: קובייה קטנה יותר בשביל שיהיה ניתן לערסים לפתור אותה.

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים