קובי מחט

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

קובי מחט הידוע בשמו המלא: קוביטוס סטלוס פאקצהשוילי, היו בעברו כקובי תחת, מספר על עצמו כאן. דרך- אגב, ידעתם שהוא קניבל?

[עריכה] היסטוריה

NJY

קובי תחת במוזיאון הפוחלצים

קובי מחט נולדה כילדת מבחנה פקאצה במוזיאון שבחיפה. הוא היה מעוות, ולמעשה נוצר בטעות. קובי מחט הועבר למרכז המופחלצים שנמצאת איפשהו, ויצרה שותפות מיוחדת עם אורי גלר וביל גייטס למרות מגבלותיה הפסיכודרמיות והמופחלציות. למחט היו מזריקים אוכל ומים דרך צינורית שהייתה מחוברת לו לתחת, ומכאן שמו "קובי תחת". בגיל 3, הושפעה תחת מירון כהן, אשר שינה את לוגו חברתו ל"דנה אינטרנשיונל בע"מ", לכן החליטה תחת לשנות גם את לוגו חברתה, שאין לה, אז בסוף שינתה את מינה לחייזר, ורק אז לגבר. הוריו המאמצים של תחת, נטשו אותו שוב. והינה שוב גיבורינו נשאר לבד בפעם ה-89902786123892478364375476574678758789607006869057389765 שלו. אז, הוא ביקש עזרה מויקטור דידיק, אביו של חברינו הנועז ולדיק דידיק, לפתוח תעלת ביוב. תחת נכנס לשם, ודידיק זרק לו קומקום שהיה מחבר למיולוני תפוחי אדמה שריכז דורי מ"השמיניה". למזלינו הרב, חברינו האמיץ והשורד- שרד. והוא הופנה במהירות לאיזה בית חולים בסין שאין לי מושג איך קוראים לו.

[עריכה] מה שקרה אחרי ההתאבדות המפתיעה של קובי תחת

קובי תחת ברח מבית החולים, ושט על נבוט, כל הדרך לישראל (איזה מלכה! סליחה, מלך!). בסין מבורך עד היום הזה קובי תחת, כפסל ה"קוקאה", על שם הקקי שלו. הנהג מונית של קובי אמר לו שהוא קוץ בתחת, ושהוא לא מוכן יותר לקיים עימו יחסי מין סדיסטים. הביטוי: "קוץ בתחת", נתן לתחת השראה, ושינה את שם משפחתו במהרה ל"קוץ". אז בא איזה הומלס קולי אולי מגניבולי, ואמר לו שקוץ זה לא קליט, והוא חסר קליטה (איך אתה מעז? יא עז!). רק אז שינה את שמו לקובי מחט השלישי.

[עריכה] הקריירה ב"ערוץ הפלצנים"

מחט, חיפש דרך להתפרסם. כהתחלה, הוא רצח והחיה את טל מוסרי, אבל זה לא פירסם אותו, כי אפ'חד לא שם על מוסרי, כי הוא לא מוסרי, והוא זקן כבר בטלוויזיה. ואז הוא חשב, (את חשיבתו הראשונה, רבותיי!) ואמר בליבו בקול, שאם כבר "ערוץ הפלצנים", למה לא להצטרף? (איזה גאון, הא?!). בדרך הוא גם שינה את שם הערוץ ל"ערוץ העילגים", אחר- כך ל"ערוץ הלוזרים" ורק אז ל"ערוץ הדפקטיבים". קובי תחת נהיה (לא) מוערץ מאוד. אבל מה שדפק את הקריירה שלו, שהיו שמועות שהוא שכב עם דודו זר. בחייאת, אנשים! זה היה דודו טופז! אבל את אף- אחד זה לא עניין, והוא חזר להנחות אחרי שניה וחצי.

[עריכה] המוות

זה עוד לא קרה...

[עריכה] קישורים נוספים

כלים אישיים