קונדוליסה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

קונדוליסה שם של יחידה צבאית סודית בהנהלתה של קונדלוסיה רייס

[עריכה] סיפור הקמתה

כמו שכולם יודעים קונדלוסיה רייס (שם בדוי),נשואה לנסראללה (שם לא בדוי) יחד איתו היא הקימה את את הצבא הסודי שקרוי בשם קונדליסה שילוב של קונדו חיית המחמד בביתם וליסה השם האמיתי שלה. צבא הקונודוליסה מורכב לערבים שמתחזים לבריטים ביניהם

[עריכה] צבא קונדוליסה

שלושת האנשים הללו דומיננטים מאוד בצבא הקונדוליסה,אחד מהם נפל בשבי והוצא להורג שזהו סדאם חוסיין,אוסאמה בין לאדן עדיין ממשיך באותה מתכונת הוא אחראי על כל האירגונים הערביים בעולם והמטרה שלו היא לכבוש את כל החומוסוית שהבעלים שלהם ישראלים,הוא הספיק לכבוש כמה וכמה חומוסיות והוא ירש אותם ל101 הבנים שלו והם זכו לזה שהחומוסיות שלהם נהיו מסגסגות בין רגע,החומוסיות של 101 בניו הינן המובחרות ביותר בארץ מסיבה פשוטה כי הם משתינים עליהם,והישראלים עדיין לא מודעים לזה.

[עריכה] גור'ש דביליו בוש

ג'ורש דביליו בוש (שם בדוי) הינו ערבי במקור שמו האמיתי הינו ג'ורג' דביליו ערבוש,והוא החליט לשנות אותו בעקבות שאנשים לא ידעו שהוא ערבי,לכן הוא עבר 101 ניתוחים כנגד 101 הילדים שיש לאוסמה בין לאדן,ולאחר 101 ימים כנגד 101 הילדים שיש לבין לאדן השינויים החלו ופרצופו נהיה לבן כלבן,לאחר כמה ימים ספורים ג'ורש בוש עלה לראשות הממשלה כאשר הוא התמודד מול שמעון פרס, ושמעון פרס הלוזר כרגיל הפסיד לו מבחוץ ג'ורש בוש הראה שהוא אדם טוב לב אבל מבפנים הוא היה רע לב,בסודיות מוחלטת הוא הורה לערבים לשגר טילים לישראל וכשאשר מדינת ישראל התחננה בפניו שהערבים יפסיקו לשגר עליהם טילים הוא הבטיח להם שהוא ידבר איתם שיפסיקו לשגר טילים (מבלי שהם יידעו שהוא אחרי לדבר הזה),ישראל שמחו מכך והם התחילו לחבב את גו'רש הוא הבטיח להם שרק פעם בשבוע הערבים ישגרו עליהם טילים והם הסכימו עם זה,ג'ורש בוש כיום ממשיך באותו הסיגנון.

יש הטוענים שג'ורש בוש הינו הגילגול של הקוף הערבי המצוי,בעקבות התנהגותו והבעות פניו הדומות לקוף הערבי המצוי.

קובץ:Bush monkey copy-1-.jpg

[עריכה] שיתוף הפעולה הסודי

שיתוף פעולה הסודי הינו,להקה חובבנית שמורכבת מגו'רש סדאם ואוסמה על מנת שאנשים לא יבחינו ששלושתם בצבא קונדוליסה,ובעזרת הלהקה הזו הם ימנעו מזה שאנשים יהרסו להם את התיכנונים העתידיים,להקה זו קרויה בשם ג'ינגס היא מופיעה לרוב במועדוני דיסקוטקים חובבניים בארה"ב בעירק בישראל ובארצות ערב.

Trio

להקת הג'ינגס גאוניות מוחלטת

לאחר שהזמיר שלהם סדאם הוצא להורג,ג'ורש ואוסמה ביצעו דואטים מרגשים שזכו להצלחה רבה,בקרב המועדונים החובבניים ואח"כ הדואטים שלהם הושמעו גם ברדיו הערבי. הם זכו להופיע גם במועדונים גדולים בישראל כמו האומן ה17,מועדון הבארבי ועוד. ועד היום הם ממשיכים עם המסורת המוצלחת הזו.

[עריכה] תיכנונים עתיידיים של צבא הקונדוליסה

סדאם וצבאו- להיות מלך עירק
אוסמה וצבאו- שילטון מלא על כל החומוסיות הישראליות.
ג'ורש בוש- שילטון על ארץ ישראל,ומלך התושבים הערבים שהתגוררו בעתיד בישראל.
קונדוליסה- כלום,מה שהיא רצתה היא כבר קיבלה פיקוד על צבא קונדוליסה.
כלים אישיים