קירבי

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

מספר האנשים שקירבי אנס מרגע שהתחלת לקרוא את ערך זה.

35px-CounterZero.gif35px-CounterZero.gif35px-CounterZero.gif35px-Counter5.gif35px-Counter4.gif35px-Counter3.gif35px-Counter2.gif

" למה אכלת את הזין שלי?"
~ מי הזיז את דילדו שלי לבולבול

בולובול (נהגה "בולבול", באנגלית: Bulbul) הוא יצור אליפסי וורוד שמציג מטאפורה לדילדו שמן דובה עם הפרעות אכילה שהייתה איתו ביסודי. למרות זאת לא ידוע בדיוק מהו ואיך הגיע לכאן. בזכות תעלומה זו מדענים ברחבי העולם התאחדו כדי לפתור את התעלומה מאשר לפתח דברים לא חיוניים כמו: מכוניות מעופפות אקולוגיות, נפט בנוי על פסולת, תרופה לסרטן (הסרטנים האלו משתעלים כבד וכך איבדו את החוליות) ועוד.

[עריכה] היסטוריה

בולבול נולד בשנת 666 לפני ספירת שש אשר לפי השמועות ברח ממעבדת הערביםבגלל הפסקת החשמל שאירע בתהליך השתוות הכוכבים בגלקסיית "שטויות בתוך כוס" (משמאל לתחנת הדלק הזאת). לפני שברח קבעו המדענים (זונות) שהוא ניסוי כושל אז הם החזירו אותו לתא הכלא שלו וחזרו לשחק בביצים ולאונן מול הכונן הקשיח החדש ושכחו ממנו עד לרגע שברח.

Devil kirby by wedginator-d31z6qo.jpg

קירבי כיום

[עריכה] היכולות שלו

בולבול ידוע כיצור רעב תחת שמסוגל לאכול כל דבר ולהישאר רעב תודות לחומרי החילוף שהזונות במעבדה חשבו שזה יהיה טוב להוסיף לו (מאיפה לי לדעת הם השתכרו מפטל כשחשבו על זה). משום שהוא רעב כל הזמן הוא מסוגל לאכול כל דבר כולל בני אדם ע"י שאיבת-על (כן הזונות חשבו גם על זה) ואחרי השאיבה והבליעה שלו קירבי הופך לאדם שבלע וכך נותן לו שם רע לאותו אדם. תודות ליכולת הזאת כל מדינות העולם ניסו לתפוס את קירבי לשימושיהם לדוגמא היטלר המזדיין, מול סופרמן.

[עריכה] השערות למהו קירבי

- זיין קיצוני שהכניסו לו כמות נדיבה של חמידות.

- אחד מההיטלרים הנידחים מהפרסומת של מאסט.

- נסיון לעשות שילוב גנטי עם היטלר וכלבלבים מזדיינים.

- חוצן מהחלל שהחללית שלו התרסקה על כדור הארץ כתוצאה של צירוף מקרים. השערה זו ידוע כמפגרת בעיני מדענים ושאין דרך להוכיחה.

[עריכה] אנשים ששאב בהיסטוריה

אלביס פרסלי - הוא התאבד עם המבורגר ביד.

בני גורן - הרס לו את חייו בקריאת ספרים משעממים בתוך תא המאסר של המעבדה.

רונאלד מקדונלד - המבורגרים בחינם.

אותך- כדי לזיין לגנוב את החברה הכוסית שלך.

[עריכה] אחותו האבודה

במקום שבו קירבי נוצר, יהיה אשר יהיה, נוצרה איתו גם אחותו התאומה המפגרת, דמיון. קירבי תיעב אותה, אז מתישהו, כשהיא הייתה בת 15, מכר אותה קירבי לאיזה רובוט חנון מזדמן. בימינו, היא הזונה הפרטית של החנון הרובוטי, וגם הם מנחים תוכנית חינוכית עם קטעי אנימציה ילדותיים.

קירבי זה הכי אחי.png

קירבי זה הכי אחי

כלים אישיים