קלאב פינגווין

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Dreamingtux ערך זה נשלט ע"י פינגווינים
ערך זה נשלט ע"י לינוקס ולכן הוא קדוש. כל מי שצופה בערך חייב להתקין לינוקס או לאכול סמבוסק.
לעוד ערכי לינוקס לחצו כאן.
תבנית:ערך זה ילדותי

קלאב פינגווין (מועדון הפינגווינים שמתעסקים כל היום בלבוש) הינו משחק אינטרנט לילדים שהומצא על ידי פינגווין ממוצא גרבילי וכיום מנוהל על ידי חברת הטרוריסטים דיסני.

[עריכה] איך הכל התחיל

לאחר המצאת האינטרנט החל משבר גדול בקרב הפינגווינים באנטרטיקה. האינטרנט ריתק את כל תושבי העולם למחשב ולא השאיר להם זמן לתיירות. פינגווין חנון החליט להמציא משחק המבוסס על פינגווינים. תחילה, הוא המציא את המקום: אי קרח עמוס קיניונים ופינגווינים מסטולים שמשחקים מלחמת כדורי שלג בלתי סופית(ברסא הראשונה, זה חרא, אך מועצת טיפשי המקור החליטו לשנות את זה).

Club penguin
פינגווינים הומלסים במסדר יומי
PictureFileName
כיתוב תמונה

[עריכה] תפריט אפשרויות

במשחק יש קו כחול עם אפשרויות שמטרתו העיקרית היא לבלבל אותך: כשאתה לוחץ על הבית אתה מגיע לכרטיס הדמות, כשאתה לוחץ על כרטיס הדמות אתה מגיע לבית. בתפריט כמה אפשרויות מרכזיות: כדור שלג-זריקת כדור שלג(בעבר חרא) על הפין של הפינגווינים. בית-כפתור שמביע אותך לביתך: בית הודי מלא מסמרים על מנת לרתק את בגדי הפינגווין לרצפה וכך תוכל לרסס אותו במקלע או לאנוס אותו. כרטיס פינגווין- סמיילי תנועות

[עריכה] הפאפלים

הפאפלים(בגרבילית: פלאפלים) הם כדורי פרוות בית שחי שמשמשים כחיות מחמד בצבעים שונים. הכחול והאדום הם הם הכי לא שווים מפני שהם מיוצרים בחברת "ג. יפית בע"מ". באיגלו ניתן להאכילם בעוגת פלוצים תוצרת ג'מיקה או בעוגיית שוקולדצ'יפס תוצרת מקדולנדס. כרטיס הפאפל מראה אם הם זקוקים לסקס, שינה, אוכל, או משחק. עם הם לא מרוצים, הפאפלים הולכים לאגודה לאימוץ בית שחי ושם הם גרים.

[עריכה] העיתון

לקלאב פינגווין יש עיתון. שמו של העיתון הוא ידיעות טרוריסטיות שאותו כותבת אחת הפינגווינות המפורסמות ביותר(ראו פינגווינים מפורסמים): גברת גברת העיוורת. לעיתון שלוש גריסאות: האחת, גירסת האסלה: מיני עיתון מגיע לאסלה שלך באיגלו וכשאתה מחרבן(ראה תנועות), הפתק ניתגע לך בתחת. אך בשנות ה-70 של קלאב פינגווין שינו זאת לאחר מגפת התחורים. בנוסף, כיום יש בכל עיתון קומיקס עם הדמויות המפורסמות: סופרפינגווין,ספיידרפינגווין,וקונדום פינגווין. בנוסף, בעיתון כל כמה שבועות מספרים על מיטות חדשות תוצרת ג'מיקה.

[עריכה] המפה

סתם מפה אידיוטית

[עריכה] הפינים

בקלאב פינגווין ניתן להשיג ולקנות פינים בצורות וצבעים שונים(הנהלת קלאב פינגווין אמרה להגנתה שמדובר בסיכה(באנגלית-פין), אך ועדת מיניקליפ הורידו את קלאב פינגווין ברשימת הפדופילים בגלל זה(אף אחד עוד לא הבין למה). בכל שבוע דרדאפינגווין מחביא את הפין שלו במקום אחר ולאחר מכן מצמיח את פינו מחדש, בצורה אחרת.

== חגים ==
Bouncywikilogo

[עריכה] קלאב פינגווין מחביא אשכים

בחג הפסחא מועצת טיפשי המקור החליטו להחביא את אשכיהם מתחת לרהיטים על מנת להאשים את ראש העיר בחוסר ניקיון האי.

[עריכה] ראו גם

  • לינוקס-חברת פינגווינים אשר תרמה להיווצרות קלאב פינגווין
  • מיניקליפ-האתר המיקרוסקופי
  • דיסני-החברה שקנתה את קלאב פינגווין

האתר נבנה על ידי ג.יפית כמו מיקפלוץ האתר הינו לא חינוכי בהחלט ומותר לאנוס אותו ולחרבן עליו קלאב פינגווין נקראה כך כי אמא שלו היתה כלבה עם שגיעות קתיב שגיאות כתיב קלאב פינגווין מתעסק בתינוקות של החרא שלו. (סליחה לכול אוהבי הקלאב פינגווין והמיקמק ואקולוקו ומוגובי)

Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא קלאב פינגווין. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים