קקי פיפי קקי פיפי זין

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Tzutzu.png הודעה לציבור הפלצנים:
פלצנים יקרים, עיקר הערך נמצא בפסקת "ניתוח" שלמטה (איפה שאין את כל ה"קקי פיפי זין"), כמו אצל האישה הממוצעת.
הודעה זו מומנה והוצאה לפועל על ידי האגודה לאיכות איןציקלופדיה.

קקי פיפי קקי פיפי (קקי פיפי: Kaki pipi) זין קקי פיפי קקי פיפי זין קקי פיפי קקי פיפי זין. קקי פיפי קקי פיפי זין, קקי זין קקי קקי קקי פיפי, פיפי זין קקי קקי פיפי קקי פיפי. פיפי זין קקי פיפי קקי "פיפי פיפי קקי" פיפי קקי קקי זין, פיפי פיפי קקי פיפי פיפי זין. זין קקי פפי זין קקי קקי פיפי זין פלוץ זין קקי, קקי פיפי קקי זין פיפי זין, קקי קקי PP קקי זין פיפי זין זין קקי. זין פיפי זין כוס חרא זובי בולבול בולבול זין וענונו.

Turkey.jpg

קקי.

[עריכה] פיפי זין

ערך מורחב – קקי פיפי קקי

קקי פיפי קקי קקי זין פיפי כוס זין קקי פיפי קקי זין. פיפי קקי זין בולבול חרא קקי זין זין זין שתן פיפי זין חרא, קקי קקי זין שתן, פיפי זין קקי קקי. קקי פיפי זובי פיפי, קקי זין זין פיפי קקי זין פיפי זין קקי זין זין פיפי קקי פיפי זין, זין קקי פיפי קקי קקי שחלה זין ביצים זין זין פלוץ זין קקי זין כוס חרא זובי, בולבול בולבול זין קקי קקי קקי בולבול קקי. קקי קקי בולבול קקי שתן, זין זין חרא קקי פיפי בולבול. פיפי קקי פלוץ חרא פיפי קקי פיפי פיפי קקי זובי, פיפי פיפי זין קקי פיפי בולבול פיפי, קקי זין פיפי קקי שלשול זין כוס זין קקי קקי פיפי זין זין זין פיפי, זין חרא קקי פיפי פיפי זין פות זין ציצי ציצי חרא קקי פיפי זין קקי זין זין כוס חרא , בולבול בולבול קקי פיפי. פיפי זין קקי פיפי קקי "פיפי פיפי קקי" פיפי קקי קקי זין, פיפי פיפי קקי פיפי פיפי זין. זין קקי פפי זין קקי קקי פיפי זין פלוץ זין.

קקי פיפי זין קקי פיפי זין קקי קקי פיפי פיפי קקי פיפי זין קקי פיפי קקי פיפי זין. קקי בולבול. פיפי זין קקי פיפי קקי "פיפי פיפי קקי" פיפי קקי קקי זין, פיפי פיפי קקי פיפי פיפי זין. זין קקי פפי זין פיפי זין קקי זין זין פיפי קקי פיפי זין, זין קקי פיפי קקי קקי שחלה זין ביצים (זין זין פלוץ זין קקי זין כוס חרא זובי, בולבול בולבול זין קקי.) זין קקי קקי פיפי זין זין קקי זין פלוץ זין קקי, קקי פיפי קקי זין פיפי זין, פיפי זובי פיפי, קקי זין קקי קקי פיפי זין פיפי קקי זין פיפי קקי פיפי זין זין קקי חרא פיפי בולבול זין קקי זין זין פיפי פיפי קקי זין, זין קקי קקי פיפי זין זין פיפי קקי קקי זין זין זין כוס חרא, בולבול בולבול זין קקי קקי קקי בולבול קקי. קקי קקי בולבול.

Pilpipi-5752.jpg

פיפי.

[עריכה] קקי פיפי זין (בולבול)

קקי קקי פיפי זין קקי פיפי קקי זין פיפי קקי קקי פיפי זין זין קקי פיפי זין פיפי קקי. פיפי בולבול פיפי קקי פיפי חרא פיפי, קקי זין בולבול חרא זין קקי קקי פיפי קקי פיפי פיפי זין זין קקי זין קקי פיפ זין, זין קקי זין זין זין זין זין כוס חרא זובי, בולבול בולבול זין קקי פיפי קקי קקי בולבול קקי. קקי קקי בולבול זין פיפי קקי קקי בולבול בולבול כוס, קקי פיפי זין קקי קקי פיפי זין פיפי, פיפי קקי פיפי פיפי.

  • קקי קקי פיפי - קקי פיפי קקי, פיפי קקי פיפי זין קקי זין זין זין קקי פיפי פיפי קקי קקי.
  • זין קקי - פיפי פיפי קקי פיפי פיפי זין.
  • פלוץ קקי זין - זין פלוץ זין קקי זין כוס חרא זובי, בולבול בולבול זין קקי קקי.
  • זין זין זין - שתן פיפי זין חרא, קקי קקי זין שתן, פיפי זין קקי קקי.

פיפי קקי פיפי קקי קקי זין פיפי קקי פיפי קקי זין זין פיפי זין קקי פיפי, פיפי כוס פיפי פיפי זין קקי זין, פיפי פיפי קקי פיפי זין קקי זין זין זין זין קקי קקי פיפי פיפי פיפי בולבול כוס קקי פיפי זין זין, זין פיפי קקי קקי זין פיפי זין כוס חרא זובי. בולבול קקי בולבול זין קקי בולבול פיפי בולבול. קקי קקי בולבול זין, קקי פיפי זין קקי קקי פיפי פיפי זין פיפי קקי זין זין פיפי קקי קקי זין זין פיפי זין זין כוס.

[עריכה] קקי זין פיפי - קקי קקי זין?

קקי פיפי קקי פיפי קקי קקי זין, פיפי בולבול כוס פיפי קקי בולבול קקי זין. זין זין פלוץ זין קקי זין כוס חרא זובי, בולבול בולבול זין קקי זין קקי קקי פיפי זין פלוץ זין קקי, קקי פיפי קקי זין פיפי זין, פיפי זין קקי, זין קקי קקי פיפי פיפי פיפי בולבול. פיפי פיפי זין קקי זין, פיפי פיפי קקי פיפי זין קקי קקי זין פיפי קקי בולבול כוס.

"...קָקִי פִיפִי קָקִי זַיִן, קָקִי פִיפִי קָקִי: פִיפִי קָקִי פִיפִי קָקִי. זַיִן זַיִן כּוּס.

קקי פיפי, ק' ק"י

040114 203555-66 תמונה של זין ענק.jpg

זין.

קקי פיפי קקי זין פיפי קקי פיפי זין קקי פיפי (ציצים קקי קקי פיפי) קקי פיפי זין, קקי זין קקי פיפי. קקי זין זין פיפי זין פיפי זין כוס. פיפי פיפי קקי קקי זין, קקי פיפי קקי פיפי פיפי, קקי קקי פיפי זין פיפי קקי פיפי קקי פיפי כוס, פיפי קקי קקי פיפי זין פיפי זין כוס. זין זין פיפי פפי קקי זין קקי קקי קקי פיפי חרא זין זין זין פיפ קקי כוס חרא שתינה פלוץ זין זין קקי פיפי זין זין קקי זין כוס חרא זובי בולבול בולבול זין .

קקי פיפי זין קקי זין זין זין קקי פיפי שחלה זין ביצים זין, זין פלוץ "זין קקי", זין כוס חרא זובי, בולבול בולבול זין קקי זין קקי קקי פיפי זין פלוץ זין קקי, קקי פיפי קקי זין פיפי זין, פיפי זין קקי זין, פיפי פיפי קקי פיפי זין קקי זין זין זין זין קקי קקי פיפי. פיפי זין קקי פיפי קקי "פיפי פיפי קקי" פיפי קקי קקי זין, פיפי פיפי קקי פיפי פיפי זין. זין קקי פפי זין קקי קקי פיפי זין פלוץ זין קקי, קקי פיפי קקי זין פיפי זין, קקי... פיפי זין זין קקי, זין פיפי זין כוס. למה ציפית, יא חתיכת חרא?

[עריכה] ניתוח

ראשית, יש לשים לב לכמות המלל הגרנדיוזית שנשפכה לעיל. שנית יש לתת את הדעת לשימוש בזרם התודעה שזועק ומבצבץ מכל תו ותו של האמור לעיל, והמשמש ככלי שבסיועו מעביר המחבר מסרים סותרים ונסתרים לגבי השקפתו על הסטרקטורה האיןציקלופדית המתיישבת עם השקפת עולמו המלומדת.

הדרך שבה המילים קקי ופיפי מתחרזות משתלבת בהרמוניה עם התחרזותן המושלמת של המילים בולבול ובולבול, כאשר המילה בולבול מתהדרת מלבד היותה המקבילה העממית לזין במשמעות נוספת, שהיא בעל הכנף העונה לשם זרזיר. במילה זו מתגלה לאחר סקירה מדוקדקת מעל למופע אחד של התו ז', עובדה שאיננה מסבירה כלל ועיקר את הופעותיה הרבות של המילה זין בטקסט המוזכר לעיל.

שנית, ניתן להבחין בעובדה שכל מילה היא בת שתי הברות, ולרוב שתי ההברות דומות זו לזו, כך שמתקבל מקצב אחיד ומונוטוני לכאורה, הטומן בחובו את רגשותיו העזים של המחבר, הבאים לידי ביטוי דרך החריזה השנונה, דרך שימוש באוצר מילים רחב ומגוון, שימוש באמצעים ספרותיים כגון מטאפורות, תקבולות כיאסטיות ומילים מנחות. כך לדוגמא ניתן להבחין במילה קקי, אותה המחבר שתל במיקומים אסטרטגיים בטקסט כנראה מתוך כוונה לרמוז על היותה מילה מנחה בקטע. ניתן לראות שהמילה "קקי" חוזרת פעמים רבות בקטע ופותחת כל פסקה בו. עצם היותה של המילה "קקי" מילת מפתח בטקסט המדובר אין בה בכדי לרמז על משמעות המילה "כוס" בטקסט, על אף שגם היא ממוקמת במקומות "אסטרטגיים" בו. מחד גיסא ניתן להסביר זאת כי למילה "כוס" יוּעד תפקיד זהה למילה "קקי" על אף שאפשרות זו נראית לא סבירה בעליל מאחר והיא שוללת את היותה של המילה "כוס" בעלת תפקיד קומי בטקסט המדובר. מאידך גיסא ניתן להסביר את קיומה של המילה כוס כבעלת מרכיב קומי במאמר, היות והקורא מצפה על פי המקצב והמבנה של הקטע שהמילה הנ"ל תחתום כל פסקה בקטע, אך בסוף נתקל הקורא בתפנית קומית, כאשר המילה "כוס" אינה נמצאת בסוף אחת הפסקאות. לעובדה זו השלכות לא מעטות, ויש להניח שהיא הושתלה בטקסט מתוך כוונה להעביר מסרים אנטי-ממסדיים תוך שימוש במטאפורות מעולם המין.

קקי פיפי קקי פיפי זין

קקי פיפי קקי פיפי זין קקי פיפי קקי פיפי זין קקי פיפי קקי פיפי זין קקי פיפי קקי פיפי זין קקי פיפי קקי פיפי זין קקי פיפי קקי פיפי זין קקי פיפי קקי פיפי זין

[עריכה] ראו גם

כלים אישיים