קריסטל מנטה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Hammer יש לשפר ערך זה
לערך "קריסטל מנטה" אין יש עתיד, אבל עדיין צריך לשפר ולהפוך אותו לערך פטישי. אל תהיה מניאק, אם יש לך רעיון אתה מוזמן לכתוב אותו.
"איך גיליתם את הרכיב הסודי שלנו לאורניום?"
~ איראן על קריסטל מנטה
"יאמי"
~ צ'אק נוריס על קריסטל מנטה

קריסטל מנטה (אנגלית: Crystal Meth) היא יסוד כימי חשוב מאד בעולם הכימיה וביוטכנולוגיה. בנוסף קריסטל מנטה משמש ליצירת פצצות לא קונבנציונליות. קריסטל מנטה מאד קשה למציאה מכיוון שהוא חומר מאד מסוכן ומומלץ מאד להרחיק מקרב ילדים, אנשים, גרבילים ועוד. ידוע שכאשר מקרבים קריסטל מנטה ובמבה לולו ביחד מתקבל תרכובת כימית אשר יכולה אפילו להיות קטלנית יותר מפצצה אטומית. לקריסטל מנטה יש תופעת לוואי שמתקבלת עקב שתייתה: ממות (מומלץ לא לשתות, אלא אם כן אתה ג. יפית).

[עריכה] שימושים במדע

לקריסטל מנטה יש מגוון שימושים במדע כגון: יצור פצצות גרעיניות, הרעלת ילדים קטנים ותרסיס נגד גרבילים. יש עוד מספר רב של שימושים במדע לקריסטל מנטה אבל רוב הסיכויים שאם אני יחשוף אותם בפניכם ה KGB תמצא אותי ותהרוג אותי אז אני מעדיף לא לעשות את זה. הפצצה האיראנית (זה לא דבר כזה חשוב לאף אחד לא אכפת מזה) מורכבת מ 97% קריסטל מנטה שגנבו מהכור הגרעיני בדימונה! ישראל זכתה לשם טוב מאד בעולם בעקבות מציאת היסוד הזה וזכתה לכינויים בכל רחבי העולם. עוד אחד מן השימושים הוא יצור סייבורגים אך דבר זה עדיין בתיכנון ובינתיים יצאו רק זומבים כשנתנו לאנשים קריסטל מנטה (אולי בקרוב יצא סייבורג).

Table-thumb-550x276-4175

קריסטל מנטה בטבלה המחזורית. כפי שאפשר לראות היסוד מבודד משאר היסודות בגלל שהוא מנודה בחברה.

[עריכה] מציאת היסוד

יסוד כימי זה נפוץ מאד במערות פתח תקווה וכדי למצוא אותו צריך להעסיק הרבה כורי פחם. זהו יסוד שמאד נדיר בטבע כפי שציינתי ובשל זה רק אנשים עשירים יוכלו לרכושו (למרות שאין לו כל כך שימוש לאנשים רגילים). מסוכן מאד ליישב אנשים ליד מקורות קריסטל מנטה כי זה גורם למחלות ללא מרפא ומושך גרבילים. כאשר הגרבילים מוצאים קריסטל מנטה הם מתחילים להשתגע ולזרוק על אנשים בננות תמימות ואלפקות חסרות שיער (כמה דברים נפוצים בפתח תקווה). האיש הראשון שגילה את יסוד הקריסטל מנטה הינו קריסטולפר קולומבוס.

[עריכה] הצורה הפשוטה של קריסטל מנטה והצורה המסובכת

5y+2A^2x=-A
(F=(Ym,m,y+15f

[עריכה] ראו עוד

כלים אישיים