רובין הוד

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

רובין הוד הינו הומו הלובש טייטס ירוק ומתנכל ביער הקסום של אלווין (ראה ערך WOW). הוא אחת האגדות המפורסמות ביותר של הבריטים בזמן המנדט שלהם על "הגבינה שבתה". הוא ידוע בתור "הגנב מהעניים והנותן לנדלניסטים", נשקו הוא דילדו-קשת היורה חצים של שישליק.

[עריכה] תחילת דרכו כקצב בשר

רובין הוד נולד ב 31 לקצמבר שנת 1050 (מזל קשת), לרובין הוד בעל חנות הגבינות בבית הספר "הוגוורטס", ולרובינה שמוד מגדלת השיפודים ביער הקוטג'. סבו היה וטרן של מלחמת מאה השנה אשר חי 200 שנה. לא שזה ממש קשור אבל בכל מקרה בואו נמשיך... רובין הוד כבר בגיל 4 שיפד עכבישים בעזרת אבנים והוריו גילו את יכולתו יוצאת הדופן לקצוב ולחתוך. הוא נשלך בחוזקה לבית הספר הסדיסטי של בגדד וסיים אותו לא ממש טוב. לכן הוא נשלך לאקדמיה לשישליק של אנדורה ומשום שנכשל שם בבחינת הטיגון זרק שפיץ שישליק בול לתחת של המורה ושם גילה את יכותו כקשת.

[עריכה] המשכו כקשת

רובין הוד נגלה למדבר סהרה על מעשהו, ושם למד לשרוד ללא תה. שם הוא פגש באיש מקומי חסר שם אשר לימד אותו את תורת החץ הקדוש של וולטר, ולימד אותו לירות חצים מקשתות, רובים, בננות, בבונים, ומהאיש הקטן למטה. כשחזר אחרי 2000 שנה לבריטניה, גילה שבבית שלו התנכל ג'וק תמים אשר גרם לו לעזוב את ביתו, כפרו, ואת שדה המוקשים שתמן לחבריו סתם בצחוק. הוא בנה לו בית עץ ביער בWOW אחרי שסיים את קורס הנובים במקום. שם הוא פגש עוד "בומז'ים" ללא בית אשר הצטרפו אליו בביתו וצפו בטלוויזיה ה 3 אינטשץ' ו5 טרה שמיגל הרטץ. משום שלא היה לו כסף לבגדים שאל מפיטר פן איך להכין בגדים מעלים והזה אמר לו כן והלך. כאשר ראה שרבים מאנשי כפרו עוזבים בגלל הג'וק, החליט לנקום במלך שלא קשור בכלל. הוא הפחיד תיירים ושדד את רכושם ובגדיהם ואת הג'ובות, דינארים והשטרלינגים שלהם. משם הוא שכר נדלניסטים אשר חיפשו לבני כפרו חיים במקום אחר. כשהתיירות לסטון הנג' נפסקה הוא שדד ובזז מעניים מקומיים (לא קשורים לכפרו לכן לא איכפת לו מהם).

[עריכה] משפחתו

משום שהיה הומו לא עשה ילדים אלא דפק את חברו הסטרייט בתחת כאשר ישן ומשם נולד להם חתיכת קקי על שם הגבינה שלהם צ'דר אשר זלל כול יום לא כולל שבתות וחגים.

כלים אישיים