רומניה

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
האימפרה הסוציאל-פדרמונטונלית "יש לך שקל?" של רומניה
IshFlag of Romania Sero
דגל רומנייה סמל רומנייה
מוטו לאומי "עם אתה מוצא 10 אגורות על הרצפה, רוב הסיכויים שאתה מגנט"
המנון 10 אגורות (רוצה בנות ברומנית)
יבשת הגוש הדמוקרטי של מזרח אירופה
שפה רשמית

רומנית

עיר טקילה

בוקרשט

העיר הגדולה ביותר

רומא

משטר

דמוקרטיה פרלמנטרית

ראש המדינה

שקל - כסף

הקמה

פירוק ברית המועצות

צפיפות אוכלוסין

V

מטבע

שנייקל,שקל

אזור זמן

4 וחצי לפנות בוקר

סיומת אינטרנט

roani

קידומת

שקל-שקל-שקל

"אחחחח.... המולדת"
~ גמל על רומניה

הרפובליקה הקמצנית של רומניה-(רומנית:republica mare zgârcit din România***ראה כוכבית למטה)היא מוצאם של הגמלים בכל רחבי העולם ולפי כן יש הטוענים שגם הבדואים הגיעו מרומניה בשל "פרדוקס הבדואי" שמסביר שבעצם בלי גמלים הבדואים לא יגיעו לפורקן מיני, ולכן לא יצליחו להוליד ילדים ולהגיע לדור ההמשך. אך רבים חולקים על דעה זאת כיוון שהבדואים לא מכירים את השקל ואת המדינה הציונית.

[עריכה] היסטוריה

הקמת המדינה הרומניה ב-82 לספירה גררה התנגדויות רבות בטענה שהרומנים לא יכולים לקבל את השקל כמטבע החדש שלהם, אלא הם צריך להתגייר ולחכות עד 1980 (השנה שבה הוחלפה הלירה בשקל, לך תדע אולי ישאלו את זה במי רוצה להיות מיליונר ואז אתם תתטענו שידעתם ועדיין תשארו עניים כמו שמעון פרס.) השנה שבה ישראל תקבל את השקל כמטבע שלה.

הרומנטיקה הומצא ברומא, בירת האימפריה הרומנית של אז, כאשר שייקספיר החליט שמשעמם לו בחיים והוא צריך להמציא משהו שיהיה כמו טלנובלה אבל משעממת ובתוך ספר וכך כתב את הרומן הראשון "הרומן שלי עם הכלב של השכנים" אשר עורר תגובות נמרצות ברחבי האימפריה: ארגון הספרנים "ספרניות לא אומרות רק ששששש" טען ש:"הספר הזה הוא בושה לעיניים,לאוזניים ולגב ביחד!" גם ארגון הכלבים "חהחה יש לו את אורנה בנאי!" טען ש"זוהי בושה לעיניים, לאוזניים, לגב ולכלבים ביחד!". ולכן החליט שייקספיר לכתוב את הרומן "רומאיו ויוליה" מה שגרר תגובות נמרצות בעד שייקספיר ונתינת פרס נובל לספרות לו. עם פרסום הספר השני בסדרה "רומאיו ויוליה: מה שלא ידעתם שקרה במרפסת" החל גל התאבדויות המוניות באימפריה ושלילת הפרס והרשיון הנהיגה שלו בטענה ש"אם בן אדם יכול להיות סוטה כל כך הוא חייב להיות שיכור. לא?". לאחר פרשת הביציות ברומניה בשנים האחרונות יצא ברומניה ממתק חדש ששמו ביצית הפתעה, שהחליף את ביצת ההפתעה של קינדר שכנראה הייתה יקרה מדי לרומנים.

[עריכה] גיאוגרפיה

ברומניה מקצוע הגיאוגרפיה נלמד רק מכיתה ז' ומעלה.

רומניה הצטרפה לאיחוד האירופי בשנת 1560 לפני הספירה כ 3569 שנה לפני שהוא בעצם נוסד, ולמעשה הצטרפה אליו עוד פעם ב1732 אחרי הספירה כדי שזה יהיה יותר רשמי.

רומניה שכנה של מדינות כמו: בולגריה, אוסטריה, רוסיה ועוד הרבה מדינות אירופאיות (ומנהלת מלחמה עם רובם).

[עריכה] יהודי רומניה

היהודים הגיעו לרומניה בעקבות חורבן בית המקדש הראשון ויש הטוענים שאפילו לא הגיעו יהודים לרומניה וכולם שם כוזרים!!! אך אנשים אלו ברובם ערסים וכל האחרים ממפלגת ש"ס. במחקר מעמיק שנערך לאחרונה הוכח בודאות כי כל הרומנים שטוענים שהם יהודים הם בעצם נוצרים שרצו להשתזף בשמש אז באו לישראל.

יהודי רומניה הקימו תרבות רחבה ומתקדמת ואפילו הוצא להקים ברומניה את מדינת היהודים אך חוזה המדינה, הרצל הגיב על כך בגינוי נמרץ:

"לא! לא! ולא!! רק אוגנדה!!!"

הרצל

אך רובם של חברי הקונגרס הציוני שגרו ברומניה החליטו להקים שם מדינה יהודית ואף הקימו אחת שקיימת עד היום אשר מנהיגה הוא השקל העליון, אשר שמו לא נודע ברבים האר"י פוטר.

[עריכה] ***

זה מה שהיה כתוב בגוגל תרגם! הגיע הזמן שהם ישדרגו אותו...

כלים אישיים