רינגו סטאר

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"אההה...רינגו... בטח! זה ההוא! המתופף עם האף הגדול!"
~ איש אקראי מהרחוב על רינגו סטאר
"ואוו...יש לו חתיכת אף!!."
~ שבתאי צבי על רינגו סטאר
"זה לא המסטול ההוא ששר על תמנונים?"
~ פול התמנון על רינגו סטאר
"דינגו? זה לא כלב אוסטרלי?"
~ שבתאי צבי על רינגו סטאר
"הצילו!!! חבורה של הודים מוזרים רודפים אחרי!!!"
~ רינגו סטאר בעת צילומים לסרט "!HELP"
"לא, אנחנו רק חברים טובים..."
~ פול מקארטני על רינגו סטאר
"אני לא רוצה להישמע קנאי, אבל במסיבה האחרונה שעשינו- גילינו, החבר'ה מהלהקה, שלא רק האף שלו הוא איבר גדול מאוד. "
~ ג'ון לנון על הגילוי של רינגו כאשר הוא השתכר, עלה על השולחן והוריד את התחתונ...
"יש לו אף גדול... לא?"
~ אישה אקראית מהרחוב על רינגו סטאר
"למה כולם חושבים שיש לי אף גדול!! יש לי גם אופי!!!"
~ רינגו סטאר על מירב התגובות של האנשים

רינגו סטאר הוא מתופף, זמר, גמד, גְדול אף וחבר בלהקת "חסרי הקצב"

רינגו סטופדסטאר
רינגו LOL-@
רינגו בחיי היומיום, אופטימי ומפגין חוכמה כרגיל..
תאריך לידה 7 ביולי 1940
שנות פעילות היום בו הוא איבד את בתוליו-עד היום.
שיא הקריירה ביום בו הוא צעק:" יש לי יבלות על האצבעות!!!"
להיטים בולטים בגינת הדיונון, אני מתמסטל עם קצת עזרה מחברי

[עריכה] ילדותו

ילדותו של רינגו התחילה בליברפול האפרורית יחד עם אחותו הגדולה בשנה "רוני סטופדסטאר" ועם השם "ריצ'רד סטארקי". השם "רינגו סטופדסטאר" ניתן לו מאוחר יותר ואם הוא היה כלב, בטח היו קוראים לו מייק.

רינגו התחיל את החיים שלו כילד מאוד חולני. בכל הזדמנות שהייתה לו הוא חלה ואת רוב הילדות שלו הוא בילה בביתי חולים או בבית. היסטוריונים מספרים אף על מקרה בו הוא אפילו שכב במיטה שלו בבית חולים, מחכה לאחות שתיכנס ותגיד לו שהוא יכול ללכת הביתה (הללויה!!), ואז ילד אחר שכב במיטה לצידו ביקש מימנו שיעביר לו צעצוע אחד. ורינגו קצר הזרועות לא הגיע אל הילד וכשהוא התמתח הוא בטעות נפל מהמיטה ושבר עוד עצם.

וואי רבים חושבים שהוא פספס מלא שיעורים בקדם אלגברה ולכן מקנאים בו. אך לא כך העניין- הוא פספס את כל השיעורים בבית ספר! ואפשר אפילו לומר שהוא לא זכה להכיר את כיתה ג' ולדעת מה היא! ואחרי שהוא כבר חזר לבית ספר- הוא לא ידע כלום! כי הוא פספס כמעט שלוש שנים בבית ספר! ובקושי ידע קרוא וכתוב. והילדים צחקו עליו שבכיתה ז' הוא לא יודע איך לאיית את המילה "Beetles" ואיית אותה בטעות "Beatles". אך עקב טעות זו, הילדים צחקו עליו כל כך הרבה ואחד מהם הקיא מרוב צחוק, שרינגו אף פעם לא שכח אותה וחוקרים רבים מציינים שיום אחד אותם הילדים קראו עיתון ונחנקו מהטוסט השרוף שהם אכלו באותו זמן.

אז בעודו נמצא בבית ובולע תרופות כל שעתיים, אביו החורג החליט שאין זה רעיון טוב להשאיר את הילד ללא כל דבר שיעסיק אותו וקנה לו מערכת תופים. ביוגרפים רבים שואלים את השאלה - מה עבר על האב ההוא באותו זמן, ולמה הוא לא קנה לו צעצוע או משהו כזה? הסיבה לכך היא ככל הנראה, העובדה שכשהאבא ההוא ראה את המינוס שהיה לו בבנק בגלל בתופים ההם הוא שאל את עצמו אותה שאלה. לאחר שרינגו גדל וגמר תיכון, הוא ואחותו החליטו ללכת לכיוון האמנותי. רינגו הלך למצוא להקה ורוני, עקב העדר כישרון, הלכה למצוא עבודה כזמרת. השניים נפגשו באמצע כאשר הלהקה של רינגו שנקראה בהתחלה "החצילים המרקדים", עשו לה קולות רקע באחת מהופעותיה.

[עריכה] עם הלהקה

רינגו התגלה כמתופף מוכשר למדי. ואפילו אדיש ומתמסר לכל ולא שוויצר שנעלב כי הוא מאחורה ותמיד בסרטים מצוירים הוא זה שתמיד חוטף את הלבנה שנופלת מהשמים. אבל שלא יתפלא למה- רינגו לא היה חכם במיוחד... האיי-קיו הממוצע של בני משפחת סופרסטאר שווה בערך לאיי-קיו של מסך LCD בפנסיה.

סקרים רבים הראו שאחוזי הבנות שאוהבות את רינגו וחולמות עליו בלילה,ורוצות להתחתן איתו וחושבות שהוא חמוד/חתיך- גדול אפילו יותר מהאחוזים של ג'ון ופול גם יחד. הדבר עורר יריבות קטנה בלהקה כיוון שג'ון הפסיד ממילא נקודות כשאמר: "אנחנו יותר מפורסמים מישו" וסביב פול ריחפה שמועת ה"Paul Is Gay" ושני הבחורים לפני הפסדת הנקודות היו באחד מעשרת הבחורים הכי נחשבים של השנה במגאזין "האבנים העגולות" ואילו רינגו היה סתם גמד עם אף גדול. אבל הכל נפתר בעזרת ג'ורג', שהכריח את רינגו לאכול אוכל הודי מטוגן בשמן עמוק ולרינגו יצאו חצ'קונים.

עוד נקודת ציון בחייו של סטאר היה כשהציע שבמקום לזרוק את ג'סטין ביבר לרחוב, הוא יהיה טוב בתור קישוט לחדר החזרות בו הלהקה בילתה כמעט 24 שעות ביממה בכך שהוא יהיה תלוי מהתקרה עם הראש למטה והרגליים למעלה.

Oh. ringo..

[עריכה] הסוד הגדול של האף

רופאים ומדענים גדולים גילו שהאף של רינגו מורכב מ-50% הורמוני גדילה ו-50% תאי מוח. לא פעם ניסו כל המשטרות מכל העולם לגייס אותו למנכ"ל צוות כלבנים אחרי שהתפרסמה הודעה בעיתון שהוא גילה 20 סוגים של סמים ממזוודות שונות של אנשים כשהלהקה עשתה סיבוב הופעות בעולם, רעל עכברים במסעדה אחת בפריז, שריפה אחת באוסטרליה לפני שהיא אפילו פרצה, חוסר מלח במרק אחד בסין לפני שהוא אפילו נגע בכף ולאיזה איש יש בושם גנוב במעיל כשהם היו בדיוטיפרי באמריקה.

כך רינגו סירב בתוקף ולמרות העובדה שהציעו לו מחיר כפול ממה שהלהקה תרוויח אפילו בעתיד, הוא היה נאמן לחבריו הקרובים ונשאר בלהקה. יש הקוראים לזה "פראייר" ויש הקוראים לזה "כוח רצון ואמונה מדהים!". בכל מקרה- כל עוד רינגו נשאר בלהקה, לג'ורג' האריסון הייתה קריירה נורמלית. אז אפשר לומר שהוא הציל את החברים שלו (שהיו כלום בלעדיו).

[עריכה] הסוד הגדול של השם

רינגו קיבל את שמו הידוע כיוון שצפה ביותר מידי בסרטים רומנטים עם אמא שלו והתרועעה יותר מידי עם פול שהיה הומו בתת המודע שלו גם כשהיה ילד ויום אחד, בזמן פרץ הומואיות בגלל השתעשעות יתר עם פול והשמלות של דודה שלו, חיטט בקופסת התכשיטים של אימו וענד טבעות על אצבעותיו.

לרוע מזלו, הטבעות לא ירדו וכדי שלא יחשבו שהוא קוקסינל, הוא הפך את מהר מאוד לגימיק של "קול" וקרא לעצמו "איש הטבעות". אבל אחד מחבריו המוגבלים הפך את זה לרינגו למרות שסטאר ביקש מימנו שוב ושוב לא לקרוא לו כך. כי זה לא "מאגניב".

אבל כינוי נשאר כינוי לנצח. ו"איש הטבעות" גילה שהוא יכול להפסיק לעשות את עצמו קול כאשר אפילו המורים שכחו לקרוא לו "ריצ'רד". כשהצטרף ללהקה, והיה יותר מידי חנון אחרי שהתמסר לתלבושת החליפה והפוני של הלהקה, ג'ון, פול וג'ורג' שינו לו את שם המשפחה כאשר גילו שזה יכול להיות שוס מטורף כששם משפחתו דומה למילה "סטאר".

אבל אחרי תקרית שבה הם קנו לו ליום הולדת בימבה חדשה בתור בדיחה, ואחרי שהוא גילה שהוא לא יכול להיכנס אליה ולבסוף פרץ בבכי ואמר בשיא הכנות והכוונה האמתית, שהוא נעל את המפתחות בתוך הבימבה ושהוא לא יכול להיכנס, השתנה שמו לרינגו סטופדסטאר.

[עריכה] קריירת סולו

אחרי פירוק הלהקה, רינגו התחתן עם מורן קוקוס ואז עם איזה מישהי אחרת לא חשובה. נולד לרינגו ילד אחד בשם זאק וילדה אחת בשם לי. רינגו היה הסבא הראשון בלהקה ולימד את הנכד שלו לתופף ואף הפגיש אותו עם המתופף מלהקת "המה?".

סטאר אף השתתף בסרט זול של שנות השבעים שנקרא "איש המערות" ושם הוא השפיל את עצמו כשלבש בגדים דמויי פרווה, גידל זקן מעפן ומעופש, חטף יותר מידי זנבות של דינוזאורים לביצים ונאלץ לבחור איזו אשת מערות מכוערת עם תלתליפה בתור אישה במקום אחת כוסית. וכל זה בגלל כסף.

רינגו גידל קרחת אחרי יום הולדתו ה60 ובגלל שנהג לקרוא יותר מידי מגזיני פלי בוי, כהו עיניו ומרוב בהייה בחזה של נשים עם ביקיני הוא התחיל לפזול. מה שנקרא:"פזילת חרמנות" שהיא שונה משאר הפזילות הרגילות. ובגלל שהוא התבייש בכך ולא רצה שכל העולם ידע שהוא קורא מגזיני פורנו, הוא הרכיב משקפיי שמש שחורים ולא הוריד אותם, עד עצם היום הזה.

כלים אישיים
דף זה בשפות אחרות