שווייץ

מתוך איןציקלופדיה

(הופנה מהדף שוויץ)
קפיצה אל: ניווט, חפש
UnFlag of Switzerland.svg ערך זה שייך לשווייץ
תבנית זו מתווספת לערך כאשר:
"הלו, הלו, כאן זה לא שוויץ!"
~ המוביל הארצי על זה שכאן זה לא שוויץ
"גבינה-שלג-בנק"
~ השילוש הקדוש של הדת השווצרית

אימפרית השוקולד והסקי
דגל שוויץ סמל שוויץ
דגל שוויץ סמל שוויץ
מוטו לאומי "יה!"
המנון "שוקולד, שעונים והלבנת כספים!"
יבשת אירופה
מיקום שוויץ
שפה רשמית

שוויצית

עיר טקילה

ברן

משטר

לא ברור אם יש שם בכלל מישהו

ראש המדינה

המחליק השבועי

הקמה

1914

שטח
אחוז מים

0.000000000008052 קממב"ר
הרבה

צפיפות אוכלוסין

נמוכה מאוד מאוד

שוויץ (נקראת גם הנקודה המעצבנת הזאת שבאמצע המפה ו המקום השקט הזה שכלום לא קורה בו הינה מדינה מדינה קטנה באירופה שידועה בשקולד ובמרציפן שלה ונטרליות המעצבנת שלה. תושבי שוויץ הם בעיקר גמלאים, אריסטוקרטים ואנשים המחפשים מקלט מדיני. בשוויץ שתי עונות: עונת הגמלאים ועונת הסקי. בשתי העונות מגיעים אל שוויץ עשירים ואריסטוקרטים.

[עריכה] היסטוריה

עם פריצת מלחמת העולם הראשונה ב-1914, הרגישו כמה גמלאים כי הם צריכים מקום להתנתק בו מצרות העולם. הם הלכו לאוסטריה, שירבטו דגל עם צלב, הניפו וקראו לעצמם לאום. הם אסרו על פרסום עיתונים וכל אמצעי תקשורת אחר בכדי לנתק את עצמם מהעולם, ואסרו על התושבים לצור קשר עם העולם שבחוץ. הם העלו את מחירי המוצרים בכדי שלא ייצאו. כך הצליחה שוויץ להמציא לאום חדש ולהתנתק מהעולם. במלחמת העולם השנייה, כולם אירופה נכבשה והורחבה ורק שוויץ נשארה נקודה קטנה בתוך האימפריה הגרמנית, בעוד שיריבתה בעסקי השוקולד, בלגיה, נכבשה ללא רחחמים. [[הסיטוריונים רבים ניסו לחקור את הפרשה ללא הואיל. יהודים רבים היגרו לשוויץ ומצאו שם מקלט מדיני.

Wooly.pNg ערך זה הינו קצרמר בנושא שווייץ. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים