שחמט

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש

[עריכה] איך הכל התחיל

בזמן שבין מלחמת האזרחים האשכנזית למלחמת העולם הרביעית, המציאו חבורה של אנשים משועממים משחק בו משחקים עם חילים בצרות שונות שלכל אחד מהם כוח שונה. עקב השעימום הטוטאלי שהיה בזמן מלחמת האזרחים האיןציקלופדית, החליטו המשועממים האלה לפתח את המשחק, עד שהייה למשחק הנקרא שח-את שדומהה מאוד לשחמט של היום. בשנת 666 השטן כישף את המשחק, ועקב כך המשחק שינה את חוקיו מעט, העביר את שמו משח-את, לש-פט, ונהיה מסוכן לאנשים שלא משתיכים לקבוצות מסוימות. מאוחר יותר בשנת 11,000 החליט שמעון פרס לשנות את שמו לשח-מט, ומאז קוראים לשחמט, שחמט. וכל זה רק כי שמעון פרס החליט.

[עריכה] מה לעשות כדי לשחק שחמט?

בשביל לשחק שחמט צריך להיות: ילד עם IQ גבוה , תחמן (כמו דן מנו או משהו כזה, רצוי גם לרמות) , חנון. אם אינך חנון מצוי לך לא לשמוע את המילה שחמט , לא לשחק בזה , לא לגעת בכלים ולא להתקרב למורה השחמט. כאשר אתה משחק במשחק השחמט תהיה לבוש בחולצה משובצת וג'ינס רחב בשביל שתוכל להעלות אותו מעל החולצה .

[עריכה] למי מיועד השחמט?

השחמט מיועד לחנונים, לרוסים, אשכנזים, מתמתיקאים, רמאים, גאונים, מחוננים, אנשים עם IQ גבוה, אלברט אייןשטיין, משוגעים, פסיכופטים, טומטמים, פילוספים, מדענים, אימואים וביל גייטס. אם אתה לא משתיך אם לא תהיה אחד מאלה אז בטוח תפסיד. אם אתה מתעניין במשחק ומנצח בו סימן שאתה אחד מאלה.

[עריכה] איך נראה לוח השחמט?

לוח השחמט הוא עם משבצות בצבעים שחור ולבן, שמואחר יותר ממציא הדמקה: בינימין זאב בלשזבעקוז, חיכה את לוח המשחק. על הלוח מונחים כלים ושמם:

  • צריח - מגדל כזה , דומה לטירה .
  • רץ - עב"מ (עצם בלתי מזוהה) או פשוט כלי בלתי ניתן לתיאור.
  • פרש - חמור עקום ומכוער.
  • רגלי - כלי קטן כזה...
  • מלכה - כלי גבוה ומוזר.
  • מלך - יותר גבוה מהמלכה ויותר מוזר.

[עריכה] אזהרות

א. אם לא תקשיב להצעותינו תפסיד

ב. אם אתה לא אחד מהקבוצות האלה: חנונים, לרוסים, אשכנזים, מתמתיקאים, רמאים, גאונים, מחוננים, אנשים עם IQ גבוה, אלברט אייןשטיין, משוגעים, פסיכופטים, טומטמים, פילוספים, מדענים, אימואים וביל גייטס, ולא ראית לוח שחמט אף פעם אז תשתדל להימנע מלראות אותו כי אז תתמכר, ושחמט מסוכן מאוד לאנשים שלא משתיכים לקבוצות האלו.

כלים אישיים