FANDOM

Attention niels epting 01 אזהרה!
ערך זה לוחם בגרבילים, ויש בו הערות גזעניות, אז עם אתם לא רוצים שגרבילים וערסים יוציאו את תכולת בטנכם, אל תקראו את הטקסט, או תכנסו ממחשב של חבר, מה אכפת לכם ממנו?

"אמממ... אחרי הכול את השיר? לא את זה כבר יש... אז מה נשאר? אה-הא! זה מה שנשאר!"
~ שלמה ארצי על השיר "זה מה שנשאר"
"אני עומד לשדר לכם איך קוראים לשיר של שלמה ארצי, תתכוננו.. 1,2,3!! קלטתם?"
~ אורי גלר (באמצעות טלפתיה כמובן) על על השיר של שלמה ארצי
שלמה ארצי/שלמה הארד סינק*
סגנון מוזיקלי רוק ישראלי
תאריך לידה תאריך:... שקר כלשהו
מקום לידה בחדר היולדות (עם המיילדת אחינועם שהייתה כה "נחמדה")
תאריך פטירה אתמול (איפה היית בהלוויה?!)
מקום פטירה בחדר היולדות (אבל בלי אחינועם היא כבר התפגרה ושבתאי צבי כבר מתעלל בה מינית.)
שנות פעילות מאז ומעולם
שיא הקריירה לאחר מותו המשמח
להיטים בולטים נצמדנו כך (הייתה דממה),כמו אז ו---------- (שיר נהדר שכתב לאחר מותו, אבל לפני שנשלחו המילים צ'אק נוריס לא התאפק ואכל אותם,ו"חטף" קלקול קיבה,אם הוא לא היה צ'אק נוריס)
חברת תקליטים שלמה (הד) ארצי

שלמה ארצי הוא מוסיקאי שידוע במלחמה עקובת הדם נגד הגרבילים (הילידים של העכברים חסרי הידיים). שלמה התגלה בילדותו כטרוריסט שיכול להלחם בבני גורן תוך כדי חיטוט באף עם זרת שמאל (של הרגל הימנית), וכשאישתו של שלמה (שלמה התחתן בגיל צעיר - 162) שמעה אותו שר במקלחת היא התזעזעה קשות ואף ניסתה לבצע פיגוע התאבדות בגלל זה. בעקבות מקרה זה אשתו של שלמה נלקחה לבית החולים ונחטפה על ידי חייזרים. שלמה נחרד, זאת הייתה הפעם הרביעית שזה קרה לו. שלמה הלך לפיתוח קול והמורה אמר לו שיש לו כישרון חבוי "עמוק, עמוק, עמוק, עמוק (בשירותים בשירותים בשירותים)ועדיף ששם יישאר, ובנוגע לשירה שלך, לך למועצה נגד הגרבילים (מנ"ג[ו]), שמעתי שהם בוחנים אנשים שיכולים לזעזע בשירתם, אפילו גרבילים. אתה תתאים למשימה. תאמין לי. עכשיו לך. לך כבר!!".

התחלת הקריירהעריכה

שלמה הלך שמח מה"מורה" לפיתוח הקול, בגלל שהוא! הוא! שלמה הקטן יכול להלחם בגרבילים. שלמה הלך למועצה. נקצר את זה ונאמר שכמה קירות עפו, זכוכיות שנשברו, גרבילים שהתפוצצו ובעיקר שמחה של שלמה. שלמה שמח שמעריכים את "שירתו", והחליט לקום ולצאת למלחמה נגד הגרבילים. שלמה החליט להקליט אלבומו הראשון שנקרא "שלמה ארצי" (כמה מקורי?) שבו היו הרבה פרסומות סמויות של:

  • קוקה קולה
  • סנו אוקסיג'ן
  • זוגלובק
  • השמדת גרבילים

האלבום גרף הצלחה ענקית ופוצץ ראשם של 20,000 גרבילים, 50 הומופובים (העולם לא הפסיד כלום), 27 מנשותיו של גואל רצון (הוא לא הרגיש בדבר) וערס אחד (יש!!!!!) בעקבות הצלחת האלבום פנה אל ארצי גרביל לבקשת עסקת שלום, ארצי בתגובה שר את השיר אהבתיה, בתגובה לשירה הגרביל התפוצץ ולכלך את הטוקסידו של שלמה. שלמה כעס מאוד והתמיד יותר מתמיד בפיצפוץ ראשם של אויבנו המושבעים.

ההתפרסמותעריכה

שלמה התחיל להתפרסם, כבר השמיעו את שיריו ברדיו, והוא הצליח להשתלט על מפקדת הערסים "קיסריה", והקליט את שיר האליפות של מכבי נתניה "מה מה מה (?) נה נה נה" שלמה הוציא את אלבום המוסיקה השני תחת השם "מעל לאנשים" שבו שלמה הפגין יהירות גדולה, מזה נוצר שעשירים וערסים גם שומעים את שיריו. באלבום, שלמה שר עם כמה הרכבים:

  • גברת תפוח
  • ראש נפוח
  • אביב גפן
  • בני סלע (בשירו הידוע, לא משמשתי אותך)

באלבום הייתה גרסת כיסוי לשירם של התרנגולים "קקה סתם", שאותו סיים ארצי בשורה "She loves you, יה בה יה", כשילוב עם שירם של החסרי הקצב "She Loves You".

התקופה הרעהעריכה

שלמה חתם חוזה עם חברת "שלמה (הד) ארצי", שידועה כבחברה שתומכת בג.יפית. כתוצאה מהחוזה, הקהל של שלמה ברח לאיסלנד, שם ג.יפית לא תשיר "דיווה". ההצלחה של שלמה, התדרדרה קשות, והמלחמה נגד הגרבילים נעשתה יותר קשה. שלמה נאלץ למכור את ביתו, בגדיו, נשותיו ועבר לגור עם אמא. שלמה בא כדי לסיים את החוזה עם "שלמה (הד) ארצי". חברת התקליטים הסכימו עם שלמה שג.יפית היא "פצצה" מתקתקת, ושצריך לזרוק אותה לקג"ב שם תחיה עם אנשים יותר קרובים אלייה (טרוריסטים). כשג.יפית נשלחה לקג"ב ההצלחה של שלמה התחילה לעלות בחזרה.

הצלחה מחודשתעריכה

שלמה הוציא עוד אלבום שנקרא "גבר הולך לאיבוד", והשיר המצליח ביותר בו הוא השיר "נפטרתי מהזוהמה" שנכתב על התקופה הקשה שעבר. מנ"ג(ו) שמחו ששלמה חזר למיטבו, ויכל להתמודד נגד אויבם החדשים. ג.יפית הגרבילים והערסים פתחו במתקפה מחודשת. לשלמה נמאס להלחם אז הוא הוציא בזוקה וירה על כול הגרבילים, ג.יפית והערסים, הם נבהלו, התפוצצו, ולא חזרו להלחם יותר בארצי. לעולם. בגלל ששלמה סיים את המלחמה, הוא רצה לשיר בלי לפגוע בקהל, אז הוא הוציא אלבום שפונה לקהל הרחב, הרזה ולכולם בכללי. זה הסתיים באולפן מנופץ, שירים חדשים, אלבום מצליח, ובלי פגיעות. כמעט, אם לא מכניסים את המפיק של האלבום שנשלח לאברבנל כתוצאה מאי-הבנת שיריו של ארצי. הרומן עם גברת תפוח ובני סלע הסתיים בכך שבני אנס אותה וגנב לה את התפוח. שלמה ארצי הצליח יותר מאי פעם והתחיל את סבב ההופעות שלו שידוע ב:

  • צעקות
  • מלמול מילים של הקהל
  • אלתורים וניתורים של שלמה
  • אבי סינגולדה

משפחתו וההצלחהעריכה

שלמה הוציא עוד ועוד ועוד אלבומים וזכה בהרבה תארים של פלצן השנה, ושל פרס מאוניברסיטת... שקר כלשהו הוא זכה בתהילה מצפת עד עכו (כן זה כולל את באר שבע), הוא התחתן מחדש עם מילכה, הם הולידו את ביתם הבכורה שירי, שהתפרסמה בזכות היותה מבקרת את הדבר שנקרא "ספר", שחטף ממנה ביקורות קשות. שלמה הודה שהיא הבת המועדפת עליו כשכתב עליה שתי שירים: "שירי ואני" ו"על שירי ואבא שלה". בנו השני בן ארצי, ידוע בהיותו (משתמט!!!) שלא עשה צבא, ולא סיים תיכון, והוא גם פתח קריירה כושלת במיוחד, שכללה, שירים כגון: אני לא טמבל, 17 ציפורים על העץ (היו לו בעיות ראייה), ואני הבן של שלמה ארצי, למה??. כמו כן ידוע ששלמה ארצי, שאוהב כופתאות, אף הוסיף להן ערך באיןציקלופדיה שנמחק: "כופתאות הן כדורי בצק המבושלים בנוזלים (מים, מרק או חלב) ומוגשות כתוספת למרק או ברוטב. ישנן גם כופתאות המטוגנות בשמן עמוק.

הכופתאות יכולות להכיל מילוי כלשהו ואף להיות מתוקות ואז הן מוגשות כקינוח." מאחר והמידע היה נכון הוא נמחק, כמובן.(בחסות בני גורן)

הלהיט הגדולעריכה

בשנת 2015 הזניק ארצי את קריירתו באמצעות הלהיט "פריפריה", אותו כתב והלחין, בהפקה מוזיקלית של פטריק ס'ה-באג. מילות השיר מובאות כאן, לעיון הקוראים:

"פריפריה על ראשך
פריפריה על ראשי
ואולי זה סתם ערב כזה עגמומי
ברכבת של החיים נוסע לו סחבק
מדבר עם עצמי ועונה לו מילה
חיילים מתים על ראשך, על ראשינו
ואני בתוך בקבוק נושא תפילה
תרנגול גדול בתוך אוזנייך
עציצים על הראש של קינן
כנראה שלא למדנו, כנראה שלא היינו
כנראה שהשרב בר מינן.
אולי."