שמעון מזרחי

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Thumbnail.jpg יש לשכתב ערך זה
ייתכנו לכך מספר סיבות: ייתכן שהמידע המצוי בדף זה מכיל שטויות חסרות טעם, או שהוא פשוט לא מצחיק, או שאולי הוא ערוך בצורה גרועה, ויכול אפילו להיות שהוא אמיתי. אבל בכל אופן, הערך הוא חסר ערך עבור איןציקלופדיה. אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות בדף זה, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. אם אתם סבורים כי אין בדף בעיה, ניתן לציין זאת בדף השיחה שלו. יש כאלו שאפילו יקראו את מה שכתבתם.

[עריכה] ילדותו של שמעון

שמעון מזרחי נולד במאה ה-142,953 לפני הספירה בעיירה קטנה ונידחת בדרום קטאר. הוריו היו שבתאי צבי ואפריל אוניל, נערת הליווי של צבי הנינג'ה. כבר מגיל קטן היה עו"ד שמעון מעריץ נלהב ומושבע של צבי הנינג'ה. שמעון נהג להביא הביתה בכל שבוע צב ובנסיון להפוך אותו בעזרת חומצה גופריתית ובעזרת כוח המחשבה של אורי גלר, לצב נינג'ה שיגן עליו מאוכלוסיית הגרבילים התוקפנית שחייה באזור, תוך כדי שהוא שר "עודד אמר להרים ידיים" וצופה במועדון ווינקס. שמעון גורש מביתו בגיל 5 לאחר שלהוריו נמאס מההרגל המוזר, ולאחר שגופתה של הפסיכולוגית שלו נמצאה תלויה במרתף של דפנה ודודידו. לאחר שגורש מביתו, מזרחי נהג לבלות את זמנו בריקודי עם בחברת נילס הולגרסון, חבריו האווזים, טל מוסרי וברני שבאותו זמן התכוונו להשתלט על העולם בעזרת צבא נמלים מיומן. לאחר שחבריו בגדו בו, הוא שוטט לבדו במשך מספר חודשים. יום אחד, בהיותו בן 11, נמצא מעולף במנהרה מעודף ויטמינצ'יק, על ידי שרדר ומספר חיילי רגל, שגררו אותו בניגוד לרצונו לטכנודרום האיום ושורץ הגרבילים ושיכפולים גנטיים של ג. יפית שמטרתם להגן על המקום. שמעון הסתגל במהרה לסביבה העוינת. אך געגועיו לחבריו הטובים, ברני וטל מוסרי הייתה חזקה ממנו והוא החליט לברוח מהמקום.

[עריכה] מכבי תל אביב

לאחר שחיפוש נואש אחר חבריו נחל כישלון, מצא שמעון את עצמו בעיר תל אביב הרטיקולואנטואיסטית, שנשלטה באופן דיקטטורי על ידי סמי בכר המהולל. מיד כשסמי ראה את כשרונו של שמעון כששיחק כדורסל עם כמה עכברושים מקומיים, ביניהם שחקן הכדורסל הידוע דריק שארפ, שסחט עבירת תוקף גם כשהיה בהתקפה, שמעון וסמי החליטו להקים את מועדון הכדורסל מכבי ריבאונד תל אביב, ששחיקה בליגת העל עם הקבוצות החזקות בארץ- גלבוע\עפולה, גליל\גלבוע וגליל\נייר\טואלט. בעקבות החתמות רבות מדי של שחקנים זרים, החליטו להחתים את ממלא המקררים האגדי מוני פנאן. מכבי החזקה גברה על יריבותיה וזכתה במספר כה רב של אליפויות וגביעים, עד כדי כך שרק צ'אק נוריס הצליח לספור אותם, ועל כן הוא מונה לחשב המועדון, לגזבר, לרואה החשבון. כמו כן, נוריס הינו היחיד שהצליח להחזיק את כולם על יד אחת, ועל כן אצטדיון הקבוצה נקרא "יד אליהו" על שם שמו העברי של צ'אק נוריס. בעקבות הצלחתן והעובדה שהקבוצה בלתי מנוצחת, שונה שם הליגה ל"ליגת מכבי מכבי תל אביב ע"ש סמי בכר". בנוסף לשם, שונו גם חוקים רבים. חלק מהחוקים החדשים הם:

  • שימון והשופט תמיד ידעו את תוצאת המשחק עוד לפני תחילת המשחק
  • במשחק הגמר, השופט יהיה אך ורק סמי בכר, שידאג לנצחונה של מכבי.
  • לקבוצה היריבה של מכבי יהיו שחקנים גרועים הדומים לקוף.
  • על כל שחקן ישראלי של מכבי תחתים הקבוצה עוד 2 שחקנים זרים.
  • בריטני ספירס חייבת ללבוש רק חולצות צהובות ו\או שקופות.
  • כל אחד שיצהיר בפומבי שהוא לא אוהד מכבי יקבל טור שבועי באתר ספורט5.
  • במקרה של הפסד, מכבי תרד לבונקר הסודי ביד אליהו במטרה לגרום לעיתונאים להתייאש.

בנוסף לחוקים אלו, קיימים חוקים נוספים הנאסרו לפרסום.

פרסומו של שמעון עורר השראה לכתיבה יוצרת, וכן נכתבו עליו שירים רבים.

[עריכה] עובדות

  • מר שמעון מזרחי לוקה בתסמונת ארתור ריד, ומכור לויטמינצ'יק.
  • היחיד שיכול לגבור על שמעון מזרחי הוא צ'אק נוריס.
  • במקור, הלורד וולדמורט הוא אוהד הפועל קטמון ואחד ממיסדיה.
  • המאכל האהוב של שמעון מזרחי הוא קציצת טורטורים.
  • עודד מנשה שוקל 821 ק"ג.
  • שמעון מזרחי משבט גרבילים בסתר.
  • החיוך האחרון שלו נראה בגיל 4, לאחר שצבי הנינג'ה הביסו את שרדר.
כלים אישיים