שמשון

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Shimshon.jpg

צלליתו של שמשון, האיש שמאחורי החורים בגבינה הצהובה. (טוב, למעשה כאן החורים בגבינה הצהובה הם אלו שמאחורי שמשון, אבל בואו לא נהיה קטנוניים).

בכל סופרמרקט בארץ (וגם בעולם, אך על כך בהמשך) קיים עובד סמוי בשם שמשון, שתפקידו לעשות חורים בגבינה הצהובה. גם בקרב אלו שמצויים בקשרי ידידות חמים עם העובדים בסופרמרקט שליד ביתם מעטים שמעו אי-פעם על שמשון, ולבטח לא נחשפו אליו פנים אל פנים, אך עם זאת מעטים גם הקדישו שנייה לתהיה על הדרך בה נוצרים החורים בגבינה הצהובה שלהם, ולכן שלא יבואו בטענות.

[עריכה] כיצד עושה שמשון את החורים בגבינה הצהובה?

[עריכה] טרמינולוגיה

ראשית, את פעולתו של שמשון אין לכנות "עשיית חורים" אלא - "חריצת חורים" (ומכאן המונח "חריץ גבינה"). אם תכנו את פעולתו של שמשון "עשיית חורים" בפניו או שלא בפניו, הוא יעלב עד עמקי נשמתו ויתלונן למנהל המשמרת על ביזוי עובד סופרמרקט בעת מילוי תפקידו. (עם זאת, יש להניח שמנהל המשמרת לא יעשה כלום עם התלונה מחוסר עניין לציבור).

[עריכה] אוקיי, אבל כיצד הוא עושה, סליחה חורץ את החורים בגבינה הצהובה?

זה סוד.

[עריכה] שמשונים גדולים בהיסטוריה

[עריכה] שמשון הגיבור

טעות נפוצה היא לייחס לשמשון הגיבור את התואר "השמשון הראשון". למעשה, בתקופת התנ"ך לא היו סופרמרקטים ולכן גם אם חטא שמשון הגיבור מדי פעם בחריצת גבינה צהובה זה עדיין לא מספיק כדי שיוכל להתהדר בתואר זה. משום כך הוא מכונה כיום בקרב רוב חוקרי האקדמיה (חוץ מכמה מאוניברסיטת בר-אילן, שיסולקו בקרוב) שמשון השנוי במחלוקת.

[עריכה] שמשון דרעי

עסקן ידוע ממרכז הליכוד שעוסק למחייתו בחריצת גבינה בסופרמרקט היפרזול בקריית מלאכי.

[עריכה] גדי שמשון

שמשון מהעת החדשה, מחוץ לתפקידו בסופרמרקט "מגה בעיר" בהרצליה, מנהל גדי בלוג מוצלח.

[עריכה] שמשון תל-אביב

קבוצת כדורגל שהקימו כמה מגמלאי השמשונים התל-אביבים. ב1996 כשירדה הקבוצה לליגה ג' למדו השמשונים בדרך הקשה שכדי להבקיע שערים לא מספיק לדעת להבקיע גבינות צהובות.

[עריכה] לקריאה נוספת

עוד על שמשון השנוי במחלוקת אפשר לקרוא במקום מותו השנוי במחלוקת - בעיר עזה הידועה בגבינת העיזים בעלת הריח העז שלה. בגבינה זו אין חורים, ובגלל זה כל העניין שנוי במחלוקת.

כלים אישיים