תחתונים

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Hammer.jpg יש לשפר ערך זה
לערך "תחתונים" אין יש עתיד, אבל עדיין צריך לשפר ולהפוך אותו לערך פטישי. אל תהיה מניאק, אם יש לך רעיון אתה מוזמן לכתוב אותו.

Scott underbar.jpg

תחתון

תחתונים הם קבוצה של אנשים דחויים חברתית הנוטים להתחבא מתחת לשולחנות. התחתונים בעיקר מאופיינים בהתנהגותם הילדותית ובנטייתם לחפש באופן אוטומטית את השולחן הקרוב ביותר להתחבא תחתיו, במיוחד כאשר מגיעים אושפיזין. בעבר הרחוק נחשבו התחתונים למכשפים מטעם השטן בשל קרבתם אל רצפת האדמה ונידונו למוות. כיום ניתן למצוא תחתון כמעט בכל בית בישראל. למעשה, אחד מכל עשרה אנשים בישראל הוא תחתון בפוטנציה.

[עריכה] בוקסרים

בוקסרים הם מסוג התחתונים שהם בעלי פוטנציאל להיות מכנסיים, מכנסיים זה כבר ערך אחר אז אני לא אפרט. הבוקסרים הם אנשים חשובים מאוד אך חושבים מחלקם האחורי, בינהם: ג'ודי ניר מוזס שלום, מיקי בוגנים, שמעון פרס, ביבי נתניהו והאסלות בכל בית ובית.

הבוקסרים ערכו מרד גדול בסין שמטרתו העיקרית היא ביטול האורז ומעבר לבגטים מיקרוסקופים שלא נאפו-המרד הצליח ועד היום אוכלים בסין קערות של בגטים מיקרוסקופים שלא נאפו, ישנם הסטוריונים שגורסים שבעצם מדובר באורז.

בוקסרים נועדו להרביץ לבנות,הגדולים ונפוחים ומלאי שתן של בנים!!! אחרי בריחה של פיפי במכנסיים אז אפשר להרביץ גם איתם!!!

[עריכה] חוטיני

סוג תחתונים שכמו שמו, מורכב כמעט כולו מחוט, מלבד חלק קטנטן מהישבן והסתרה חלקית של ה"שער". אותו לובשות בעיקר שרמוטות בעלות גוף יפה כדי לפתות את הטיפשים אך לצערנו מראה של אישה זקנה עם חוטיני אינו נדיר.

[עריכה] תחתונים כמרכז פוליטי

ברומא האמינו שהתחתונים הם בעלי כח קסם רב שנוצרו עלידי זאוס. התחתונים הראשונים שנקראו "תחתונאוס" היו תחתוניו האישיים של אשתו של זאוס.

[עריכה] התחתון הראשון

התחתון הראשון התפרסם במוזאון "אל-תבואו" ונראה עקום וזה כל מה שידוע כי יום למחרת ההצבה של התחתונים נשדד המוזאון והתחתונים נעלמו (גם 1000000000000000000000 דולר נעלם אבל זה לא חשוב). המאמינים בדת ה"ג'חנון" אומרים שאשתו של זאוס שמה לב שנעלמו תחתוניה ולכן לכחה אותם בחזרה (ובטעות לקחה גם את 1000000000000000000000 הדולר למימון קניית זוג תחתונים חדש).

כלים אישיים