תסביך אדיפוס

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
Kids
אזהרה!

התוכן בערך "תסביך אדיפוס" לא מתאים לילדים!
ילדים יקרים, אנא הפסיקו לעשות ביד והסתירו את עיניכם. אין לצעוק בזמן הקריאה קולות כמו: אוואוואווו, זה עוושה לי את זה, אהאה יווותר חזק!

Adult neon אזהרה!
ערך זה מכיל תכנים ואולי אפילו טחינות אירוטיות. לכו לעשות שיעורים!

Greeceflag
הערתוס: יווניתוס

ערכוס זהוס הינוס ערכוס יווניתוס! נאוס להמנעוס מ(ס):

  • שתייתוס אוזוס
  • דיבורוס ביווניתוס
  • דיבורוס עמוס הרבהוס ס'
  • להללוס את הרומאימוס

בזמנוס קריאתוס.

  • ילד: אמא, אמא מה זה תסביך אדיפוס?
  • אמא: תתפשט ואני אסביר לך

תסביך אדיפוס (או בשמו המדעי: תסביך אדיכוס) הינו תסביך אשר מתרחש כאשר ילד מתאהב באמא שלו בקטע מיני.
ניתן להמשיל זאת לעולם החי, כאשר הג'ירף מתאהב באמא שלו ואמא שלו עושה לו... צלילים שג'ירפה עושה ואז מגיעה החסידה ומביאה לג'ירף (נקרא לו ג'ף) אח קטן (בגלל אמא שלו) ובן (בגללו) ובקיצור, הילד יוצא מוזר לחלוטין.

[עריכה] רקע כללי

[עריכה] מקור השם

מקור השם מגיע כמובן מהשם אדיפוס שהיה יווני וכאשר היה פסטיבל של שתיית אלכוהול הוא התהתל ושיגל את אמא שלו.
אחרי שנולד להם ילד עם פיגור, אוטיזם ותסמונת דאון ולכן הם רצחו אותו יחד עם שאר הצלחות.

[עריכה] תפוצה בעולם

בעולם ישנם מעט מאוד עדויות לתסביכי אדיפוס. רובם בטורקיה. הסיבה לכך היא שהטורקים לא בררנים בדברים שהם אונסים, ילדים, גבר, אמא שלהם, זונה מווגאס, כבשים, כבשבשים, יוונים ועוד.

[עריכה] טריוויה

  • תסביך אדיפוס הומצא בשנת 195 לפנה"ס
  • לאמא של אדיפוס קראו אדיפוסה
  • משהו עם תסביך אדיפוס נקרא - מאודפס או מודפס
  • הקומוניזם הינו השלטון היחידי שדואג לכך שלעולם תהיה תסביך אדיפוס (כל הנשים הן אמא שלך ושל כל שאר האחרים).

Wooly ערך זה הינו קצרמר בנושא תסביך אדיפוס. אתם מוזמנים לתרום לאיןציקלופדיה ולהוסיף בו בדיחות, תכנים אירוטיים ו/או מסרים קומוניסטים. במקום ליצור ערך קצרמר עדיף לכתוב את השטות הקצרה בבנק הרעיונות.
כלים אישיים