Runescape

מתוך איןציקלופדיה

קפיצה אל: ניווט, חפש
"רונ-סקייפ זה אחד המשחקים האהובים עליי! (אני גם מתפרנס מזה!)"
~ גילקקי
"I'ts only 5.95$ per month! and I'ts a great game to spent your life on!"
~ זזימה
"חח זה ממש כיף אני עושה AFK והולך לאכול בזמן שאני דג כרישים"
~ משה מהשרדות על runescape
"noob reported!"
~ ילד שגנבו לו את הנקודת חציבה.
"이런 무엇입니까? 아니 RTS의 한 요소도! (מקוראנית: מה זה החרא הזה? אין אפילו אלמנט אחד של RTS!)"
~ קוראנים
"מה זה החרא הזה? מייפל סטורי פי 14235425215 יותר טוב"
~ בני גורן

רונסקייפ (או בעברית של ילדים שלא יודעים לקרוא אנגלית: ראן סקייפ/רנה סקייפ/רונה סקייפ/רוני סופרסטאר/רונהסקפ/ראנסכייפ), (במקור: Runescape, קיצור של RUN!! ESCAPE, מלטינית משוכללת: "ברח יא דביל, יהרגו אותך!") הוא משחק MMORPG שנוצר ע"י שני אחים בריטים ב-2001, והפך לאחד ממשחקי הרשת המטומטמים בעולם.

Run
תהליך יצירת המשחק

[עריכה] על המשחק

במשחק אתה משחק דמות (שצויירה בעזרת שלושה צבעים בלבד) ובאפשרותך לעשות מליון דברים, כגון בישול אוכל כשר כמו שרימפסים ולובסטרים, כריתת עצים ללא מגבלה (העצים ברונסקייפ חוזרים תוך 10 שניות לגודל המקורי שלהם לאחר שהם נכרתו, אז אין כל פגיעה סביבתית), קבירת עצמות (כל מפלצת מפילה ערימה של 3 עצמות), חציבת ויטמינים ומינרלים, וכמובן לחימה (הסגנון של "אגרוף אגרוף", עד שאחד מהמתמודדים מת).

אחת האפשרויות המטומטמות ביותר, כמו בכל MMORPG מטומטם, היא אפשרות ה-PVP, כל שחקן יכול להילחם בשחקן אחר, ובסופו של כל קרב אומרים "GF" (יופי של קרב יא חרא בן חרא אני יראה לך מזה!), או "LOL NOOB BIACH I WILL KILL U WITH MY LVL 1245 MAIN NOOB". אפשרות ה-PVP, שנקראת גם "PK" (הריגת שחקנים) הפכה לאט לאחת האפשרויות הממקרות ביותר של המשחק ובכך נהפכו אנשים רגילים לאמריקאים.

[עריכה] עדכוני ה10/12/2007

לאחר שאפשרות הPK נעלמה מהמשחק כמעט לגמרי בגלל שיקולים כספיים של בעלי המשחק (ג'אג'קס חסמו כל אפשרות להעברת כספים בין שחקנים, כולל את אפשרות הPK בווילדרנס) ולאחר הפגנות רבות של שחקנים והתאבדויות רבות בקרב הPKרים הטובים ביותר, לא קרה כלום, חוץ מזה שכמעט כל הממברים (מפגרים שמשלמים 5$ בחודש בשביל להשיג את השרימפס בצבע ירוק) ביטלו את התשלום, אה - גם הרובוטים נעלמו מהמשחק, פשוט בלעה אותם האדמה, לא ידוע מה איתם (אבל הרוסים והסינים שהפעילו אותם התאבדו כששמעו על זה).

[עריכה] אפשרות הNo-Lifing

עוד אפשרות במשחק היא האפשרות ל-NO LIFING, אתה יכול לשבת שעות מול המשחק, להנות ולעלות רמות. למשל, אם שחקן רגיל משיג 20M XP בשנתיים של משחק, NO LIFERS יכולים להשיג יותר מ1.2 BILLION XP בפחות מ7 שנים של משחק, לדוגמא: <זזימה, הוא מקום ראשון בעולם (עם 1.2 מילליארד אקס פי), הוא נאצי, הוא התחתן במשחק עם החברה הווירטואלית שלו, הוא שמן כמו גוש שומן, גר במרתף של בית ההורים שלו, וכמובן - אין לו חיים (חוץ מהחיים ברונסקייפ כמובן)</s>. סליחה, זזימה התאבד לפני כשנה לאחר שמיומנות ה"זימון" יצאה לאור. אם אתם שואלים כיצד הוא הגיע לרמה 95, אז כנראה שהוא עשה זאת מתוך הקבר. (ראה תמונה של זזימה ז"ל בצד שמאל)

Zezima
זזימה בימים טובים יותר

עוד NO LIFER הוא LOVER ROMEO , שהוא גם מקום ראשון בשני סקילים הכי קשים שקיימים במשחק, שבשניהם צריך כל הזמן ללחוץ על העכבר, ושבשניהם צריך רק לשבת חודשים כדי להשיג כמה מיליוני XP, אבל לובר רומאו, עשה 200M XP בשניהם, כלומר, ישב 5 שנים ושיחק, כנראה בלי הפסקה - כי אם מפסיקים אז יורדים למקום שני ושלישי ואז כנראה שמתאבדים.

אך יש מישהו ששבר את כל הכללים, מישהו שהגיע למקסימום האפשרי, זהו גרטג'ערס (gertjaars), כרגע מקום ראשון בעולם עם 1,666,000,000 XP ומוחץ את המקום השני עם 1.2 מיליארד XP. גרטג'ערס משחק מ2008 והגיע כבר למקומות שאף אחד עוד לא הגיע, הוא צפוי להגיע לטריליון XP בקרוב, אז יש למה לחכות.

[עריכה] רונ-סקייפ בישראל

רונ-סקייפ מאוד פופולארי בישראל, יש לפחות 1000 שחקנים ישראלים שחקן אחד דרוזיושחקן אחד בני גורן.

[עריכה] מלחמת הישראלים ברונסקייפ

מאז היווצרות משחק הרונסקייפ, התחלקו השחקנים הישרלאים לכמה קבוצות - RSBOYZ, RSIL ואלה של איודיעם איפ הם. היחס היה נוב לRSB ופרו לRSIL עד ללילה ההוא. בשעה 2 בלילה, פריצה מחוכמת אל מערכת RSBOYZ הכוללת הגנת טיפו מתקדמת שינתה את הדמוגרפיה - האתר נמחק! התוצאה הייתה גל נוביםוהספמה של דניאל חכמון. לאחר מכן, הוחלט להעביר את תוכן האתר דרך ידיים של "יורשים" רבים ולאחר כמה גרסואת שבט האתר. כיום הוא מת ואין בו אף אחד, והקהילות התנקזו אל FXP המוצף בטרולינג עלוב ועוד פורום קטן Rune Scape Forum St השייך לפופו בי ומוהל על ידי שני מנהלים נוספים. אחרי שהשחקנים מפורום ST ניסו להתאחד עם FXP קיבלו טרולינג עצוב והקהילה הישראלית התפוצצה רשמית.

תוצאות הקרב בין FXP ל FORUM SR:

- FXP ניצחו בזכות מספר רב של עברייני מקלדת , למרות שהם ספגו מכות נורא קשות - דורון בכה כמו ילדה בגלל שנגנבו לו חפצים [ האירוע הוקלט ! ] חייליו ניסו לנחמו אבל ללא הצלחה, הוא הושעה מהפורום לאחר שחזר אליו מהשעייה קודמת - אלמוג התעשר בזכות דורון - חייליו של דורון עדיין מנסים לעשות טרולינג ברגעים אלה ממש ,אז תפסו מחסה !

כלים אישיים